اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان رفاهی ـ تفریحی شهرداری شهرکرد:

کیوسک‌های مطبوعاتی شهرکرد ساماندهی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان رفاهی ـ تفریحی شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به نامطلوب بودن جانمایی برخی از کیوسک‌های موجود در سطح شهر، اقدامات لازم به‌منظور تعویض این کیوسک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کیوسک‌های مطبوعاتی شهرکرد ساماندهی می‎شود

محمدرضا امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به نامطلوب بودن جانمایی برخی از کیوسک‌های موجود در سطح شهر لازم است تا اقدامات لازم به ‌منظور تعویض این کیوسک‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: توجه به مقوله زیبایی شهری امری است در راستای پاسخگویی به نیازهای روحی و روانی شهروندان در محیط‌های شهری که به ویژه در جهان امروز به سبب تغییر شیوه‌های زندگی و ظهور نیازهای جدید بیش از گذشته پرداختن به این مسئله لازم به نظر می‌رسد.

امیدی با اشاره به عناصر موثر در زیباسازی شهر، گفت: رنگ، نور، فرم، مواد و مصالح(جنس) از جمله عواملی هستند که با عنوان مظاهر زیبایی شهری در همه جا شناخته می‌شوند که البته تاثیرگذاری و تاثیرپذیری فرهنگ را نمی‌توان در کاربرد آنها نادیده گرفت.

مدیرعامل سازمان رفاهی ـ تفریحی شهرداری شهرکرد با اشاره به ضرورت توجه به خصوصیات زیباسازی شهر، گفت: برای برنامه‌ریزی به منظور دستیابی به شهری زیبا علاوه بر توجه به کارکرد و نقش شهر و شهروند در این زمینه، برای حصول به نتیجه دلخواه و مورد انتظار می‌باید به ذات و ماهیت پروژه‌های زیباسازی نیز توجه کرد.

وی بر ضرورت ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی در سطح شهر تأکید کرد و گفت: در حال حاضر 20 کیوسک مطبوعاتی در سطح شهر مستقر است، همچنین 30 کیوسک اغذیه فروشی نیز در سطح پارک‌ها و معابر استان دایر شده است.

امیدی با اشاره به اعتبار مورد نیاز در راستای ساماندهی کیوسک‌ها، گفت: هزینه طراحی و آماده‌سازی کیوسک‌ها با سازمان رفاهی ـ تفریحی شهرداری است و البته هزینه اجرا و پیاده‌سازی طرح نیز با دارندگان کیوسک‌های مستقر در سطح شهر است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول