اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست 4 ساعته استاندار کرمان با بازاریان

خبرگزاری فارس: اسماعیل نجار استاندار کرمان در نشستی چهار ساعته با اصناف و بازاریان کرمانی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

نشست 4 ساعته استاندار کرمان با بازاریان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با اصناف و بازاریان به مناسبت روز بسیج اصناف و هفته دولت شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

در این نشست که با تلاش سازمان بسیج اصناف استان کرمان برگزار شد، بازاریان و مسئولان صنوف مختلف خواسته‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

ارائه تسهیلات بلندمدت به واحدهای صنفی جدید، اطلاع‌رسانی در زمینه خروجی نشست‌های تخصصی استاندار با اصناف و بازاریان، گازرسانی به کوره‌های آجرپزی و ایجاد محله‌های صنعتی از جمله پیشنهادات مطرح شده از سوی بازاریان کرمان در این نشست بود.

بازاریان کرمانی همچنین خواستار اختصاص مکانی برای توقف خودروهای مصالح ساختمانی، توجه به بحث مجریان ذی‌صلاح، ارائه تسهیلات به آرایشگاه‌های زنانه و احداث مجتمع‌های آرایشگاهی و جلوگیری از حضور کارمندان و بازنشستگان دولتی به بخش خصوصی شدند.

همچنین بازاریان در این نشست از حضور دستفروشان در بازار و عدم نظارت بر کالاهای تعاونی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انجام خرید دستگاه‌ها و بانک‌های دولتی از افراد بی‌صلاحیت و حضور اتباع بیگانه در حوزه ساخت و ساز انتقاد کردند.

بازاریان کرمانی در نشست با استاندار کرمان خواستار استفاده از نیروهای بومی متخصص و توجه به بحث آلایندگی بعضی از صنوف شدند و بر توجه به نظرات اتحادیه‌ها در تصمیم‌گیری‌های مربوط به اصناف و بازاریان تأکید کردند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول