اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خواننده موسیقی پاپ کشور:

آلبوم جدیدم وارد بازار موسیقی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: حامد زمانی گفت: در حال تهیه آلبوم جدیدم هستم که به احتمال قوی این آلبوم طی ماه‌های آتی وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.

آلبوم جدیدم وارد بازار موسیقی کشور می‌شود

حامد زمانی در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که روند فعالیتتان به چه صورت است و تنها قصد فعالیت برای تیتر‌اژ پایانی برنامه‌ها را دارید، اظهار کرد: روند کارم از ابتدا به این صورت بود که قرار بود یک آلبومی با عنوان عاشقانه تهیه کنم.

وی با بیان اینکه اما سیر فعالیتم در حوزه موسیقی پاپ که به تیتراژ‌ها رسید پیشنهاد‌هایی برای فعالیت در این حوزه وجود داشت و به عنوان انجام وظیفه در این حوزه فعالیت کرده‌ام، ادامه داد: تیتراژ نیز بخشی از فعالیت هنری است و امیدوارم که فعالیتم را چه در حوزه تیتراژ و چه با عنوان آلبوم به بهترین صورت و به نحو احسن انجام بدهم.

خواننده موسیقی پاپ با اشاره به اینکه در حال تهیه آلبوم جدیدم هستم و به احتمال قوی این آلبوم طی ماه‌های آتی وارد بازار موسیقی کشور می‌شود، تصریح کرد: مجوز این آلبوم نیز گرفته شده و تنها مراحل نهایی آن باید طی شود و نام این آلبوم نیز پس از صدور مجوز برای آن مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با چه سبکی در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنید، اضافه کرد: سبک کارم پاپ است اما تلاش می‌کنم که در شعر و آهنگ ابداعاتی داشته باشم که متناسب با سبک هنری و نوع شخصیت هنری‌ام باشد.

زمانی با تاکید بر اینکه استعداد‌های بسیاری در حوزه موسیقی در اصفهان وجود دارد و به عبارتی استعداد در این حوزه فوق‌العاده بسیار است، گفت: اما امکانات مورد نیاز در حوزه موسیقی در اصفهان با کمبود‌هایی مواجه است و اصفهانی‌هایی که برای فعالیت در این حوزه وارد تهران شده‌اند به دلیل برخورداری تهران از امکانات مورد نیاز برای پیشرفت در حوزه موسیقی با پیشرفت‌های بسیاری مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام کشور‌ها از پایتخت موسیقی برخوردار هستند، اظهار کرد: با توجه به این موضوع اصفهان به دلیل اینکه پایتخت فرهنگی کشور نیز محسوب می‌شود باید بهای بیشتری به موسیقی بدهد و حمایت از موسیقی در اصفهان پایین است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول