اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

روستای قره‌سو آستارا برق‌رسانی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت پروژه برق‌رسانی به روستای قره‌سو آستارا به بهره‌برداری رسید.

روستای قره‌سو آستارا برق‌رسانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا مدیر امور توزیع برق این شهرستان عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه برق‌رسانی به روستای قره‌سو از توابع آستارا اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در روستاها در اواخر سال گذشته پروژه تامین برق روستای قره‌سو آغاز به کار کرد.

سیروس هدایتی‌نژاد با بیان اینکه پروژه برق‌رسانی به خانوارهای بدون برق شهری از دغدغه‌های اصلی امور توزیع برق این شهرستان بود افزود: تامین برق روستای قره‌سو با حجم 283 متری شبکه فشار متوسط هوایی، 959 متر شبکه فشار ضعیف و روشنایی و یک دستگاه ترانس و تابلو و اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرستانی صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به بهره‌مندی 30 خانوار این روستا از نعمت برق شهری در منطقه تصریح کرد: با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی در صدد برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار و تامین برق روستاهای دور افتاده هستیم تا هیچ روستایی بدون برق نداشته باشیم.

به گزارش فارس روستای قره‌سو از توابع آستارا و در جنوبی‌ترین قسمت شهرستان واقع شده که از شمال به رودخانه چلوند و از شرق به دریای خزر و از جنوب به روستای ویزنه تالش و از غرب به دهستان چلوند و کوه‌های تالش معطوف است و دارای 700 خانوار و جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 300 نفر است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول