اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

15 شهر استان زنجان گازرسانی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان شامل 19 شهر است، گفت: تاکنون به 15 شهر این استان گازرسانی شده است.

15 شهر استان زنجان گازرسانی شد

سیدسعید عسگریان در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از آغاز به کار دولت نهم و دهم اقدامات مختلفی در زمینه گازرسانی به روستاها و شهرهای استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به گازرسانی به 15 شهر استان زنجان افزود: گازرسانی به چهار شهر باقیمانده استان نیز در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت گاز استان زنجان در طول هفته دولت اضافه کرد: افتتاح طرح گازرسانی به 28 روستا، خط انتقال گاز نیروگاه‌های سه و چهار زنجان، افتتاح 320 واحد مسکونی مسکن مهر، افتتاح 31 واحد صنعتی عمده و آغاز عملیات اجرایی یک شهر و 30 روستای دیگر در استان، با صرف هزینه‌های بالغ بر 20 میلیارد و 984 میلیون تومان اعتبار از جمله پروژه‌های افتتاح شده توسط شرکت گاز استان زنجان در طول هفته دولت بود.

وی با اشاره به اینکه با انجام گازرسانی به روستاهای مذکور جمعیت بهره‌مند روستایی استان از 36 درصد به 40 درصد افزایش یافت، اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها 3 هزار و 574 خانوار روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

عسگریان در ادامه برآورد هزینه گازرسانی به روستاهای قابل افتتاح در هفته دولت را بیش از 7 میلیارد و 394 میلیون تومان اعتبار اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح‌های گازرسانی، تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی استان، از 150 روستا به 178 روستا می‌رسد، افزود: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر گرماب و 30 روستای دیگر با برآورد هزینه‌های بیش از 9 میلیارد و 905 میلیون تومان اعتبار از دیگر اقدامات شرکت گاز استان زنجان در پیگیری و ارائه خدمات به شهروندان زنجانی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین از افتتاح خط انتقال گاز نیروگاه‌های سه و چهار زنجان خبر داد و گفت: برای این خط انتقال نیز 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

عسگریان همچنین با اشاره به افتتاح 320 واحد مسکونی مسکن مهر شامل مسکن مهر 224 واحدی و 96 واحدی در شهرستان ابهر افزود: برای این پروژه گازرسانی نیز 25 میلیون و 600 هزار تومان اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول