اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر

مشکل عرضه گاز مایع در استان بوشهر برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر گفت: با رفع مشکل مبدأ تأمین گاز مایع استان در بندر ماهشهر، مشکل عرضه گاز مایع در استان بوشهر نیز برطرف شد.

مشکل عرضه گاز مایع در استان بوشهر برطرف شد

عبدالصاحب شمخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در 20 روز گذشته مبدأ تأمین گاز مایع استان از طریق ماهشهر و آبادان بوده و به دلیل اشکال فنی که در مبدأ ماهشهر به وجود آمد تأمین گاز از این بندر برای استان بوشهر قطع و تمام گازکش‌ها از پالایشگاه آبادان تأمین می‌شد.

وی افزود: همچنین به دلیل اینکه تعداد زیادی از گازکشی‌های استان‌های دیگر هم از طریق آبادان گاز مایع خود را تأمین می‌کردند موجب شد تا در رسید گاز مایع به استان کمبود داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی استان بوشهر افزود: در 48 ساعت گذشته مشکل تأمین گاز بندر ماهشهر حل شده و در حال حاضر محدودیتی در عرضه گاز مایع نداریم.

شمخانی اضافه کرد: بر اساس آمار 20 گازکش با ظرفیت 340 تن گاز مایع در استان دریافت کردند و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده مشکلات عرضه گاز مایع به کلی برطرف شود.

این مسئول گفت: هفت تأسیسات گاز مایع برای سیلندر پرکنی در استان بوشهر داریم که پنج مورد اصلی و دو مورد هم فرعی است.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مشکل عمده ما در ارتباط با خودروهایی است که سوخت را به صورت غیر استاندارد گاز به مایع تبدیل می‌کنند و عمده گاز مایع استان نیز در همین بخش مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش تأمین سیلندر گاز خانگی مشکلی نداریم اذعان داشت: در ارتباط با برخورد با خودروهایی که غیرمجاز گاز مایع خودرو خود را تأمین می‌کنند سازمان‌هایی دیگر همچون تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی باید وارد عمل شده و با صاحبان این خودروها برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول