اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91

پرونده گازرسانی به شهر آمل بسته می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان سال جاری باید پرونده گازرسانی در شهر آمل بسته شود و به سراغ گازرسانی به مناطق کوهستانی برویم.

پرونده گازرسانی به شهر آمل بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا پیش از ظهر امروز در مراسم گازدار شدن شش روستا و یک شهر این شهرستان با اعلام اینکه در بحث گازدار شدن اماکن مسکونی و تجاری شهر و روستاها تحولات بزرگی صورت گرفته است، بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد دولتمردان به مردم در سطح کشور بوده تا مردم خدمت‌رسانی و تلاش را در جامعه احساس کنند.

وی افزود: در شهرستان آمل حدود نیمی از شهر گازدار بوده، چهار روستا در حال گازرسانی و دو روستا برخوردار از این نعمت خدادادی بودند.

یوسفیان ملا تصریح کرد:‌ با همکاری بانک ملی 300 میلیارد ریال برای برخورداری از گاز در مازندران وام گرفته شد که این اتفاق توانسته سبب ایجاد گام بلندی در عرصه گازرسانی در استان شود.

وی اضافه کرد: با همت مسئولان هم‌اکنون هیچ روستایی وجود ندارد که در آن گازرسانی نشده و یا دارای پیمانکار برای اجرای عملیات نباشد، حتی بخش کوهستانی و صعب‌العبور لاریجان که در آن شرایط سخت و دشوار کار به پیمانکار واگذار شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مردم ما همیشه در صحنه و آماده هستند، ابراز داشت: باید قدر این مردم را دانست و برای گره‌گشایی از مشکلات‌شان با جان و دل تلاش کرد.

یوسفیان‌ملا با تاکید اینکه در دورافتاده‌ترین روستای آمل نیز یا نعمت گاز جاری بوده و یا از وجود پیمانکار بهره‌ می‌برند، اذعان داشت: تا پایان سال جاری باید پرونده گازرسانی در شهر آمل بسته شود و به سراغ گازرسانی به مناطق کوهستانی برویم.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول