اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 17 روز اضافه‌تر از وعده قبلی

قطعی طولانی‌مدت گاز طاقت اهالی سوق را طاق کرده است

خبرگزاری فارس: بخشدار سوق گفت: طولانی شدن قطعی گاز شهر سوق و روستاهای اطراف این شهر، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم این مناطق به وجود آورده و طاقت مردم دیگر به سر آمده است.

قطعی طولانی‌مدت گاز طاقت اهالی سوق را طاق کرده است

بهمن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: طولانی شدن قطع گاز شهرهای سوق و روستاهای اطراف این شهر مشکلات عدیده‌ای را برای مردم این مناطق به وجود آورده و طاقت مردم دیگر به سر آمده است.

بخشدار سوق با بیان اینکه برنامه‌ریزی به عمل آمد که قطع گاز کمترین مشکلات را برای مردم به وجود آورد، ابراز داشت: همه نهادهای مسئول با هماهنگی فرمانداری تدابیر لازم برای مواجهه با بحران‌های احتمالی را به عمل آوردند.

محمدی تصریح کرد: طبق وعده شرکت گاز باید کار تعمیر و بازسازی خطوط لوله در محل‌های مورد نظر تا تاریخ 25 مرداد به اتمام می‌رسید ولی کار به درازا کشید و شرکت گاز تقاضای پنج روز فرجه کرد تا کار مرمت را انجام دهد.

بخشدار سوق عنوان کرد: طبق وعده شرکت گاز می‌باید این کار تا 30 مرداد با فرجه زمانی که به آنها داده شده بود به اتمام می‌رسید ولی تا به امروز که 11 شهریور است هنوز نتوانسته‌اند این مشکل را برطرف کنند.

محمدی با اشاره به اینکه کار توزیع سیلندر در مناطق مورد نظر نیز به خوبی انجام نمی‌گیرد، افزود: علاوه بر این کارخانه‌ای نیز که سیلندرهای گاز در آنجا پر و توزیع می‌شوند دچار مشکلاتی شده که این خود مسئله را حادتر کرده است.

وی با انتقاد از روند کار شرکت گاز در ساماندهی و بی‌برنامگی که در تعمیر و اتصال به موقع خطوط تعمیری وجود دارد، افزود: هر روزه تعداد کثیری از مردم  سوق و روستاهای اطراف به ما مراجعه می‌کنند و از مشکلات فراوانی که در این زمینه برایشان به وجود آمده، گلایه می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که شرکت گاز باید در این زمینه احساس مسئولیت بیشتری به خرج دهد، متذکر شد: مسئولان شرکت گاز باید در این زمینه پاسخگوی مردم باشند.

محمدی با تقدیر از مردم فهیم و سختکوش سوق که در این مدت با مشکل قطعی گاز به خوبی کنار آمدند، اضافه کرد: بخشداری سوق و فرماندار کهگیلویه به جد در حال پی‌گیری موضوع هستند و سعی خواهند کرد که معضل قطعی گاز هر چه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول