اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود خبر داد

گازرسانی روستاهای جلگه‌ای لنگرود

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود از گازرسانی به روستاهای جلگه‌ای این شهرستان خبر داد.

گازرسانی روستاهای جلگه‌ای لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، عزیز کاظمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه ایستگاه‌های گاز آخوندمحله این شهرستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره با تعابیر ستودنی دولت خدمتگزار را تعریف کرده‌اند و در نشست با اعضای هیئت دولت جلسه داشتند بار دیگر دولت خدمتگزار را مورد لطف خود قرار دادند.

فرماندار لنگرود در ادامه افزود: دولت انقلابی و اصولگرا تمام شعارهای انقلاب را زنده کرده و موجب احساس نشاط و رضایت در خدمتگزاری می‌شود.

وی با اشاره به خدمات شرکت گاز گفت: شرکت گاز خدمات خوبی در زمینه‌های مختلف انجام داده که در شهرستان لنگرود نیز این خدمات به خوبی مشهود است.

کاظمی اضافه کرد: 12 هزار کیلومتر لوله‌گذاری در گیلان به معنای 10 بار طی کردن مسیر گیلان تا خوزستان است که این مسافت لوله‌گذاری ستودنی است.

وی با بیان اینکه در لنگرود بخش مرکزی و کومله به طور 100 درصد گاز رسانی شده و تنها چند روستای جلگه‌ای باقی مانده است، ابراز کرد: از این پس باید تمام توان خود را به‌کار گیریم تا بخش اطاقور لنگرود نیز از نعمت گاز بهره‌مند شود و این خدمات باید قابل توجه باشد.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه در هر جایی که خدمت انجام می‌گیرد نیاز به همکاری و مساعدت مردم است، تصریح کرد: تا همکاری مردم نباشد کارها به خوبی پیش نمی‌رود.

به گزارش فارس، در پروژه گازرسانی مذکور هر رینگ دارای هشت ایستگاه t.b.s است که سه هزار و 500 خانوار را در بر می‌گیرد.

در لنگرود دو ایستگاه 10 هزار متر مکعبی در آخوند محله و شهرک نال‌کیاشهر لنگرود احداث شده که با 17 هزار و 500 متر خط لوله تا روستاهای صدا پشته و رودبنه لاهیجان را تغذیه می‌کند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول