اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

600 میلیارد ریال در عمران دماوند سرمایه‏گذاری شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند ارزش طرح‏های عمرانی و خدماتی قابل گشایش در هفته دولت در این شهرستان را 600 میلیارد ریال اعلام کرد.

600 میلیارد ریال در عمران دماوند سرمایه‏گذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه «دستاوردهای دولت» که اخیراً با حضور امام جمعه دماوند، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، جمعی از مسئولان استانی و اغلب مسئولان محلی در «جیلارد» دماوند افتتاح شد، اظهار داشت: بخشی از این پروژه‏های عمرانی و خدماتی امروز و برخی دیگر در روزهای آینده به بهره‏برداری می‏رسد.

وی ادامه داد: بخش عمده‏ای از اعتبارات در سال‌های اخیر در شهرستان دماوند صرف امور عمرانی و زیربنایی شده است.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: در این نمایشگاه که به دستور استاندار تهران و همکاری و همراهی دستگاه‏های خدمات‏رسان شهرستان دماوند برپا شد، گوشه‏ای از خدمات دولت به نمایش گذاشته شده است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: امیدواریم مردم شریف، ولایی و شهیدپرور شهرستان دماوند با حضور در این نمایشگاه از تلاش‏های فرزندان خود در بدنه دولت‏های نهم و دهم رضایت کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‏های تقوا و خدمت به الگویی برای دولت‏های نهم و دهم مطرح هستند.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: این دو شهید گرانقدر با خون پاک خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا امروز این شجره طیبه راسخ و توانمند در مقابل سلطه‏گران جهانی ایستادگی کرده و به الگوی دیگر ملل جهان تبدیل شود.

بر اساس این گزارش، غرفه‏های مختلف نمایشگاه دستاوردهای دولت مورد بازدید مسئولان استانی، شهرستانی و اصحاب رسانه دماوند قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول