اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان کرمانشاه:

اعتباری برای ساخت پیست کرمانشاه اختصاص داده نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان کرمانشاه گفت: هنوز هیچ اعتباری برای ساخت پیست کرمانشاه اختصاص داده نشده است.

اعتباری برای ساخت پیست کرمانشاه اختصاص داده نشده است

بهمن مشتکوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: زمینی که اداره ورزش و جوانان برای احداث  پیست اتومبیل‌رانی و موتور‌سواری در اختیار هیئت قرار داد‌ه است در منطقه سراب قنبر کرمانشاه واقع است که قرار بود تا پایان سال 90 بودجه این اجرای طرح پیست به حساب هیئت و یا اداره ورزش و جوانان واریز شود که هنوز ریالی از این اعتبار به حساب واریز نشده است.

مشتکوب تصریح کرد: اعتبار  فاز اول اجرای پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری 400 میلیون تومان است که با توجه به پیگیری‌های مکرر هیئت هنوز کاری در این راستا انجام نگرفته است.

وی با بیان اینکه نقشه پیست اتومبیل‌رانی و موتور‌سواری شامل پیست، ساختمان اداری، پارکینگ، آب‌نما، سکوی تماشاچی و... طراحی شده است، گفت: مساحت پیست حدود 20 هکتار است که زمین آن از لحاظ توپوگرافی برای تسطیح، نیازمند استفاده از ماشین‌های راه‌سازی است که این امر خود هزینه‌ای را در بردارد و هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری توان این کار را ندارد.

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مشاوره و کار مطالعاتی طرح حدود 5 ماه طول کشید، خاطرنشان کرد: تمام کارهای مطالعاتی‌، طراحی نقشه و شناسایی زمین و...توسط خود هیئت انجام شده است و قرار بود تا پایان سال 90 اعتبار شروع فاز اول داده شود اما هنوز از اعتبار هیچ خبری نیست‌.

وی افزود: اتومبیل‌رانی و موتورسواری با اینکه یک رشته هیجان‌انگیز و با نشاط برای جوانان است هیئت آن از کمترین امکانات در این رشته بهره‌مند است. 

 مشتکوب در پایان از مسئولان به‌خصوص اداره‌کل ورزش و جوانان خواست تا به جد این مسئله را پیگیری کنند  تا هیئت بتواند پاسخ‌گوی علاقمندان این رشته در استان باشد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول