اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

ملایر کشش‌ خوبی برای پیشرفت‌های بیشتر دارد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: شهرستان ملایر کشش‌های خوبی را برای پیشرفت‌های بیشتر دارد.

ملایر کشش‌ خوبی برای پیشرفت‌های بیشتر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علی‌محمد آزاد در جمع خبرنگاران در ملایر با بیان اینکه از زمانی که به عنوان استاندار همدان منصوب شده است برای نخستین بار است که به شهرستان ملایر سفر می‌کند، افزود: با توجه به اینکه قبلاً نیز به شهرستان ملایر سفر کرده‌ام تغییرات چشمگیری را در این شهرستان دیده‌ام که مهم‌ترین این تغییرات در بخش‌های فضای سبز و فضاهای تفریحی بوده است و در بخش‌های عمرانی نیز ملایر بسیار تغییر کرده است و امیدواریم همچنان شاهد توسعه بیشتر در این شهرستان باشیم.

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی برای آینده کاری در استان دارد، گفت: کمک به شهرداری‌ها، شورای شهر و دهیاری‌ها یکی از اولویت‌های کاری ما در برنامه‌ها است تا مردم نسبت به محیط زندگی‌شان دلگرم‌تر شوند.

استاندار همدان در خصوص پروژه‌های ملایر نیز به خبرنگاران گفت: پروژه‌های ملایر بسیار پیشرفته است که یکی از مهم‌ترین آنها راه‌آهن ملایر است که به خاطر عبور راه‌آهن غرب کشور از ملایر قطعاً در آینده این شهرستان در جذب گردشگران، حمل و نقل و... تأثیرات مهمی را دارد.

وی بر بحث گردشگری در استان همدان و شهرستان ملایر تأکید کرد و ابراز داشت: گردشگری در ملایر کشش بالایی برای توسعه دارد و باید به سمتی حرکت کنیم که جذب گردشگران در همه مناطق به ویژه مناطق روستایی نیز مشهود شود.

آزاد در خصوص سئوالی که آیا مدیران ناکارآمد از کار کنار گذاشته می‌شوند به خبرنگاران گفت: من با این لفظ صحبت نکرده‌ام و ما در یک سلسله مراتبی قرار داریم که باید به مسئولان بالاتر پاسخ بدهیم که برای مردم چه کاری انجام شده است و در این راستا بخشداران به فرمانداران، فرمانداران به استانداران و قطعاً استانداران نیز به وزرا و رئیس جمهور باید امورات انجام شده برای مردم را پاسخ بدهند.

وی گفت: سلسله مراتب باید رعایت شود و ما باید در کنار مردم باشیم و ارتباطمان را با مردم حفظ کنیم و مشکلات مردم را بشنویم و در یک اولویت‌بندی که داریم خدمات را برای مردم انجام دهیم.

استاندار همدان عنوان داشت: یک مدیر ممکن است نتواند در همه برنامه‌هایش موفق باشد و در بخش دیگری موفق عمل کند و این یک چیز طبیعی است که مدیران در بخش‌هایی که توانایی دارند بتوانند مشغول شوند و ما نمی‌توانیم بگوییم که کار نشده است همه جا از صفر تا صد وجود دارد باید سرعت کار را افزایش دهیم و نقاط قوت و ضعف را بشناسیم و سعی می‌کنیم نقاط ضعف را تذکر دهیم و در راستای تقویت نقاط قوت برآییم.

وی گفت: مهمترین کار در کشور توسعه متوازن است و زمانی که من وارد همدان شدم بزرگترین مطالبات مردم این استان بحث بیکاری بود و در این راستا نیز بزرگترین سرمایه ما نیروی انسانی است و اگر از سرمایه نیروی انسانی درست استفاده نشود از بقیه سرمایه‌ها نیز نمی‌توان درست استفاده کرد و باید به سمت خواسته‌ها و مطالبات مردم حرکت کنیم.

آزاد در خصوص سفرهای استاندار به شهرستان‌ها نیز گفت: در این راستا نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را باید داشته باشیم و با توجه به موقعیت‌های هر شهرستان شاید برای بررسی یک مشکل و پیگیری لازم باشد به یک شهرستان چند بار سفر کنیم و یک شهرستان کمتر نیاز باشد و این سفرها بستگی به برنامه‌های شهرستان دارد.

وی بر توجه بیشتر به شهرستان ملایر با توجه به ویژه بودن این شهرستان تأکید کرد و گفت: ملایر در زمینه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، علمی و... پیشرفت‌های خوبی داشته و باید بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول