اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

حفظ وحدت موجب پیشرفت می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار گفت: همدلی و حفظ وحدت موجب پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

حفظ وحدت موجب پیشرفت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در جمع مردم شهر قیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت نهم و دهم در طول هفت سال فعالیت خود اقدامات چشمگیری را در بخش‌های مختلف انجام داده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و توسعه کشور در عرصه‌های عمران شهری، علمی، پزشکی، آموزشی و بهداشتی افزود: ایجاد ارتباطات تلفنی به ویژه برکات معنوی ایجاد شده در کشور از دستاوردها و ثمرات ارزشمند دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه قیدار در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در بخش‌های مختلف افزود: پرهیز از گروه‌گرایی و عملکرد حزبی موجب پیشرفت و توسعه کشور و به تبع آن پیشرفت استان می‌شود.

وی همچنین اهتمام مضاعف در راستای منافع ملی، قدرت و عظمت نظام، تقویت جایگاه و حمایت از ولایت و رهبر فرزانه انقلاب را نیز مورد تاکید قرار داده و افزود: انجام موارد مذکور وظیفه همگان است.

حجت‌الاسلام طهماسبی در ادامه با اشاره به اقدامات تروریستی انجام شده از سوی مستکبران جهانی افزود: ایران یکی از قربانیان تروریسم بوده و استکبار جهانی همواره در تلاش برای ترور شخصیت‌های نظام اسلامی بوده که با رهبری پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه دشمنان خنثی شده است.

وی در ادامه با اشاره به دین‌داری ملت ایران افزود: ملت ایران با ایمان به خدا و تقوای الهی در مقابل زورگویی‌ها و استبداد آمریکا و ایادی وی مقاومت کرده است.

امام جمعه قیدار همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهدها در کشور افزود: برگزاری این اجلاس مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل است.

وی با مثبت ارزیابی‌کردن برگزاری اجلاس غیر متعهدها افزود: برگزاری این اجلاس نشان از نقش تعیین‌کننده سرنوشت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول