اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

پیشرفت 97 درصد مرکز رادیوتراپی بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مرکز رادیوتراپی با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در دو طبقه ساخته شده است که شامل 12 تخت است.

پیشرفت 97 درصد مرکز رادیوتراپی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد شکاری ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار هرمزگان و جمعی از مردم استان از پروژه‌های مهر ماندگار در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پروژه‌های رادیوتراپی و مرکز سوانح و سوختگی بندرعباس نقش مهمی در توسعه شاخص‌های درمانی استان هرمزگان خواهد داشت به طوری که از اعزام بسیاری از بیماران سرطانی و مصدومان به خارج از استان جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به ساخت این مراکز یادآور شد: مرکز رادیوتراپی با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در دو طبقه ساخته شده است که شامل 12 تخت، دارای فضاهای اتاق کوارت، شتاب ‌دهنده، براکی‌تراپی، اتاق سمیلاتور، ایزوله و بخش بستری سرپایی و شیمی‌درمانی است.

شکاری افزود: با راه‌اندازی این مرکز بیماران سرطانی بدخیم با استفاده از اشعه‌درمانی درمان خود را در همین استان پی‌گیری می‌کنند.

وی یادآور شد: این مرکز با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود که از محل اعتبارات استانی و ملی اختصاص یافته است.

یادآور می‌شود هم‌زمان با آخرین روز از هفته دولت، استاندار هرمزگان با همراهی جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، امامان جمعه و جماعت و اصحاب رسانه در قالب تور بازدید از پروژه‌های عمرانی دولت از پروژه‌های مرکز پرتودرمانی و رادیوتراپی و پروژه مرکز سوانح و سوختگی بندرعباس بازدید کردند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول