اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

فعالیت 142 مدرسه قرآنی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از فعالیت 142 مدرسه قرآنی در استان زنجان خبر داد.

فعالیت 142 مدرسه قرآنی در استان زنجان

امیر نظری امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از آغاز به کار دولت نهم و دهم اقدامات بسیاری در بخش‌های مختلف آموزشی و پرورشی در این اداره کل صورت گرفته است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات آموزش و پرورش پس از آغاز به کار دولت نهم و دهم افزود: یکی از اقدامات برجسته و ارزشمند دولت نهم و دهم تدوین سند تحول بنیادین بود که با موفقیت انجام شده و سال گذشته این سند به صورت کشوری رونمایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تدوین سند تحول بنیادین یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است، اضافه کرد: در سند تحول بنیادین، اصول آموزشی بر اساس اصول اسلامی و دینی است.

وی با مثبت ارزیابی کردن اجرای برنامه‌های آموزشی در مدارس بر اساس سند تحول آموزش و پرورش اضافه کرد: این سند یکی از افتخارات آموزش و پرورش است.

نظری با اشاره به اینکه برای تدوین سند تحول بنیادین 500 نفر پژوهشگر فعالیت داشتند، اضافه کرد: در نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر غرفه‌ا‌ی ویژه برای سند تحول بنیادین تعبیه شده بود و در این غرفه ویژگی‌های سند، هر چه بیشتر برای بازدیدکنندگان معرفی می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های قرآنی اجرا شده پس از دولت نهم و دهم در استان زنجان اضافه کرد: در آغاز دولت نهم و دهم تعداد مدارس قرآنی در استان زنجان 14 عدد بود که در حال حاضر تعداد این مدارس به 142 رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به آغاز نهضت ملی حفظ قرآن افزود: تا کنون مشخصات 46 هزار دانش‌آموز زنجانی در سامانه ثبت شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول