اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خانه انفاق زنجان صورت گرفت

جمع‌آوری 154 میلیون ریال کمک‌های مردمی زنجان به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: سرپرست خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جمع‌آوری بیش از 154 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در خانه انفاق برای امداد به زلزله‌زدگان شمال غرب خبر داد.

جمع‌آوری 154 میلیون ریال کمک‌های مردمی زنجان به زلزله‌زدگان

جمشید پرویزی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم خیر و نوع‌دوست و نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی در طول ماه مبارک رمضان علاوه بر انجام فرایض دینی نیازمندان را فراموش نکرده و کمک‌های خداپسندانه خود را به اشکال مختلف و در قالب اعتقادات دینی و مذهبی کمک‌های انسان‌دوستانه خود را با دستان پر مهر و محبت به خانه انفاق اهدا کردند تا به بهترین وجه ممکن در راستای برطرف‌کردن خواست نیازمندان هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان در طول ماه مبارک رمضان در قالب طرح‌های مختلف کمک‌های خود را به خانه انفاق تحویل دادند، اضافه کرد: امسال در خانه انفاق علاوه بر جمع‌آوری کمک برای جامعه هدف کمیته امداد، برای زلزله‌زدگان شمال غرب نیز کمک‌های مردم استان زنجان جمع‌آوری شده و در این راستا مردم استان زنجان مبلغ 154 میلیون و 568 هزار ریال به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کمک کردند.

سرپرست خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مبلغ کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان به منظور کمک به زلزله‌زدگان شمال‌غرب را 51 میلیون و 953 هزار ریال عنوان کرد و افزود: ارزش کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در این مرکز نیکوکاری و به منظور امداد به زلزله‌‌زدگان شمال‌غرب نیز 102 میلیون و 615 هزار ریال بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح اطعام و افطار نیازمندان یکی از طرح‌هایی است که توسط کمیته امداد و در ماه مبارک رمضان اجرا شد، اضافه کرد: امسال نیز در ماه مبارک رمضان جمع‌آوری کمک برای نیازمندان در قالب طرح اطعام و افطار در خانه انفاق صورت گرفته و در همین راستا 323 میلیون و 777 هزار ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی و همچنین سبد غذایی به مددجویان کمیته امداد استان زنجان اهداء شد.

پرویزی در ادامه جمع‌آوری کمک در راستای اجرای طرح، شفا، کوثر، حامی‌یابی برای ایتام در قالب طرح اکرام ایتام را نیز از دیگر اقدامات امدادگران در خانه انفاق عنوان کرد.

گفتنی است، در ماه مبارک رمضان و در خانه انفاق، کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف در قالب طرح کوثر، طرح محسنین، طرح شفا و طرح مائون همچون ماه‌های دیگر سال جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول