اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با راه‌اندازی سرای فرهنگ و هنر دنا

کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری هرگونه جشنواره بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آماده شدن بسیاری از زیرساخت‌ها در حوزه فرهنگ و هنر، این استان آماده برگزاری هرگونه جشنواره بین‌المللی در این عرصه است.

کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری هرگونه جشنواره بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، امین کمالوندی ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه سرای فرهنگ و هنر دنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت موفقیت در جنبش غیر متعهدها را باعث عزت و آبروی جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: این نشست باعث ارتقای شأن و منزلت جمهوری اسلامی و ورود هر چه بیشتر به تصمیمات مدیریت جهانی شد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست سران غیر متعهدها، نشست بزرگی بود که ملت‌های بزرگ غیر متعهد را در تهران گرد هم آورد و این نشست فرصت مغتنمی فراهم کرد تا به مشکلات و مسائلی که مربوط به جهان سوم است پرداخته شود. 

وی با تأکید بر تعامل هر چه بیشتر بین فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری افزود: حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشترکات زیادی دارند و تعامل این دو به ارتقای سطح فعالیت‌های هنرمندان کمک می‌کند و سبب توسعه فعالیت‌های هنری در استان می‌شود.

کمالوندی راه‌اندازی سرای فرهنگ و هنر را از مهمترین راهکارهای شناسایی هنرمندان در شهرستان دنا دانست و اظهار داشت: این مراکز باید منجر به رشد فرهنگی شده و برنامه‌های مؤثر در زمینه رشد هنرمندان را تقویت کنند.

وی با اشاره به آب و هوا و استعدادهای درخشان در زمینه‌های مختلف، وجود خانه فرهنگ و هنر را در این شهرستان ضروری دانست و عنوان کرد: اعتبارات در حد کم بوده و جوابگو نیست و امروزه تمام شهرستان‌های استان دارای نگارخانه بوده ولی شهرستان دنا فاقد نگارخانه است. 

کمالوندی از آماده بودن تجهیزات صوتی جهت راه‌اندازی سالن آمفی تئاتر این شهرستان در صورت همکاری مسئولان اجرایی خبر داد و گفت: اگر سالن داشته باشیم موسیقی اجرا می‌شود و در مباحث دیگر فعالیت‌های قرآنی رونق می‌گیرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول