اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر هماهنگی امنیت کشور اکوادور:

مرزهای جغرافیایی نمی‌تواند میان ملت‌ها فاصله ایجاد کند

خبرگزاری فارس: وزیر هماهنگی امنیت کشور اکوادور گفت: با پیشرفت فناوری‌های جدید ارتباطی، فاصله جغرافیایی میان کشورهای مختلف جهان هیچ معنایی ندارد و نمی‌تواند میان ملت‌ها فاصله ایجاد کند.

مرزهای جغرافیایی نمی‌تواند میان ملت‌ها فاصله ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خورخه آریانو ظهر امروز در بازدید از اصفهان در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهری تاریخی است که نماد هویت اصیل و دارای فرهنگ و تمدن ریشه‌دار است، اظهار کرد: بدون شک اصفهان می‌تواند در حوزه گردشگری و تاریخی، به یکی از مهم‌ترین شهرهای جهان در زمینه جذب گردشگر تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایرانی بسیار با ارزش و در عین حال ناشناخته است، افزود: مردم ایران خونگرم، مهمان‌نواز و دارای فرهنگی غنی هستند.

وزیر هماهنگی امنیت کشور اکوادور اضافه کرد: فاصله‌های جغرافیایی نمی‌تواند میان ملت‌ها و کشورهای مختلف فاصله ایجاد کند و باید کمک کنیم افراد در این جا حضور پیدا کنند و این ظرفیت‌ها را بشناسند.

وی تصریح کرد: با پیشرفت فناوری‌های جدید ارتباطی، فاصله جغرافیایی میان ملت‌ها و کشورهای مختلف جهان هیچ معنایی پیدا نمی‌کند و حتی در برخی مواقع، زمینه نزدیکی ملت‌ها به یکدیگر را نیز فراهم آورده است.

وی افزود: هر شخص پس از سفر به ایران با گرفتن عکس از زیبایی این کشور و بردن سوغات برای مردم کشور خود، می‌تواند زمینه تشویق آنها برای حضور در این کشور فراهم کند.

به گزارش فارس، خورخه آریانو با حضور در اصفهان از اماکن تاریخی پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی بازدید کرد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول