اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز:

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تبریز برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تبریز با هدف بصیرت‌افزایی، پاسخ به شبهات علمی، اعتقادی و سیاسی موجود در جامعه و ایجاد یک فضای معنوی برگزار می‏شود.

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تبریز برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‏عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، ‏حجت‌الاسلام علی خدیوی اظهار داشت: در راستای رسالت اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏ها به منظور توسعه و تعمیق آگاهی‏های دانشگاهیان، تبیین ارزش‏های اسلامی، رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه، ایجاد و گسترش فضای معنوی و اسلامی در دانشگاه‏ها و همچنین مقابله با ترویج عقاید و افکار انحرافی و تهاجم فرهنگی دشمنان، برای دومین بار طرح ضیافت اندیشه استادان با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه تبریز برگزار می‏شود.

وی، بصیرت‌افزایی، پاسخ به شبهات علمی، اعتقادی و سیاسی موجود در جامعه و ایجاد یک فضای معنوی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تبریز بیان کرد و افزود: این دوره شامل دو موضوع محوری اندیشه سیاسی اسلام و اخلاق حرفه‏ای است که از 15 تا 19 شهریور ماه برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، ایجاد یک فضای صمیمی و مطلوب به منظور ارائه نظرات و آرای گوناگون پیرامون مسائل جاری روز در عرصه‏های فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع را مورد انتظار دانست.

وی تصریح کرد: بیش از 160 تن از استادان دانشگاه تبریز در این طرح شرکت می‌کنند که این آمار با رشد تصاعدی آن نسبت به دوره قبل نشانگر موفقیت طرح ضیافت اندیشه و استقبال خوب اساتید از آن بوده است.

خدیوی ادامه داد: برگزاری کرسی‏های آزاداندیشی با موضوع مسائل جاری سوریه و بررسی تحریم‏های اقتصادی و روش اقتصاد مقاومتی از جمله دیگر برنامه‏های این طرح خواهد بود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول