اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

اسامی پذیرفته ‌شدگان دانشگاه فرهنگیان نیمه‌ دوم شهریور اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اسامی پذیرفته ‌شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان به همراه نتایج سایر رشته‌های متمرکز آزمون سراسری در نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود.

اسامی پذیرفته ‌شدگان دانشگاه فرهنگیان نیمه‌ دوم شهریور اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا فولادی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراحل انجام مصاحبه و نحوه گزینش داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان هرمزگان، اظهار داشت: در گزینش نهایی هر رشته منحصراً کسانی قبول اعلام خواهند شد که در مصاحبه و سایر مراحل گزینش شرکت کرده و در این مراحل موفق شده باشند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیئت مرکزی گزینش تأیید شود و حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را نیز کسب کنند.

وی افزود: مصاحبه از 7 تا 14 شهریورماه در محل پردیس‌های دخترانه و پسرانه این دانشگاه در حال برگزاری است.

این مسئول ادامه داد: معرفی داوطلبان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزله قبولی نهایی آنان نبوده و تمام‌ معرفی‌‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ گزینش‌ در تاریخ‌های‌ مقرر به‌ آدرس های‌ تعیین‌ شده‌ مراجعه کنند.

به گفته فولادی، عدم‌ مراجعه‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش‌ به‌ منزله انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذی‌ربط تلقی‌ خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: زمان مصاحبه و سایر مراحل گزینش برای تمام معرفی شدگان طبق برنامه اعلام شده است و این فرصت قابل تمدید و یا تکرار نبوده و برگزاری آن به صورت انفرادی برای هیچ داوطلبی و تحت هیچ شرایطی میسر نخواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاه‌ها به همراه نتایج سایر رشته‌های متمرکز آزمون سراسری در نیمه دوم شهریور‌ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول