اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری کتاب‌های مجموعه 10 جلدی هدایت

«این کلاه مال کیست» منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب «این کلاه مال کیست» از سلسله کتاب‌های مجموعه 10 جلدی هدایت به منظور آموزش زبان انگلیسی منتشر شد.

«این کلاه مال کیست» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجموعه هدایت شامل 10 جلد و دارای شخصیت‌های فراوانی است که برخی به داستان‌ انسان‌ها و برخی به داستان حیوانات می‌پردازد و از تنوع ممتاز و کم‌نظیری در ارتباط با کودکان برخوردار است.

در این مجموعه کوشیده شده متن انگلیسی معادل فارسی با دقت فراوان به صورت کارشناسی ترجمه شده و واژگان مناسب آن متمایز شود تا این مجموعه را به مجموعه کم‌نظیر دارای کارکرد چند منظوره تبدیل کند.

کلمات انگلیسی در این مجموعه مجزا و عین عبارات فارسی به زبان انگلیسی ترجمه شده است.

در مقدمه جلد نخست این مجموعه آمده است: با توجه به اینکه کودکان دارای روح پاک بدون آلودگی هستند و روح لطیف آنها مانند لوح سفیدی آماده فراگیری است به همین منظور مجموعه چند جلدی هدایت سعی دارد با داستان‌های زیبا و جذاب با موضوعات مختلف کودکان را با وظایف دینی و اخلاقی خود آشنا سازد.

در بخشی دیگر از مقدمه تصریح شده است: کودکان از هنگامی که شروع به رشد کلامی می‌کنند تا هفت سالگی چند زبان را می‌توانند با کمترین زحمت بیاموزند. به عنوان مثال اگر پدر فارسی زبان و مادر انگلیسی زبان باشد بچه همزمان می‌تواند آن دو زبان را بیاموزد و متخصصان زبان‌شناسی معتقد هستند مغز کودکان می‌تواند زبان‌ها را از یکدیگر تفکیک کند.

نویسنده در مقدمه این کتاب آورده است: آموزش متن انگلیسی این کتاب برای بزرگسالان هم کاربرد دارد و پس از مطالعه کل مجموعه بیش از 2 هزار کلمه به دامنه واژگان مخاطب افزوده می‌شود.

این مجموعه ضمن آشنا ساختن کودکان با موضوعات اخلاقی و دینی در ایجاد رابطه بهتر با والدین و مربیان هم نقش مؤثری ایفا می‌کند.

اکنون جلد اول مجموعه هدایت با عنوان «این کلاه مال کیست» با موضوع بازگرداندن مال پیدا شده به صاحب اصلی چاپ شده و جلد دوم با عنوان کفش در حال تدوین است.

جلد اول این مجموعه داستان دو پسر است که یک کلاه آتش‌نشانی را پیدا کرده و درگیر می‌شوند و برادر بزرگتر آنها را راهنمایی می‌کند تا صاحب کلاه را پیدا کنند و...

این مجموعه در شمارگان پنج هزار جلد و قیمت هزار و 200 تومان به کوشش کتایون قائمی و به همت مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) چاپ شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول