اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پژوهشکده باقر العلوم (ع)

«برهان‌‌‌های اثبات وجود خدا»‌ منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست واحد پاسخ به سوالات و شبهات دینی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) گفت: کتاب «برهان‌‌‌های اثبات وجود خدا» با رویکرد پاسخ به شبهات) در دست چاپ قرار گرفت.

«برهان‌‌‌های اثبات وجود خدا»‌ منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، حسن رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: برهان‌های اثبات خدا از جمله موضوعاتی است که به شدت مورد توجه سایت‏های الحادی بوده و مقالات متعددی در رد آنها نوشته شده است.

وی افزود: واحد پاسخ به سوالات و شبهات دینی در قریب به دو سال تلاش مستمر به جمع‌آوری و دسته‌بندی شبهات و اشکالات برخی از مهم‌ترین سایت‌های شبهه‌افکن پرداخت و پس از تهیه بولتنی از شبهات یاد شده و مذاکره با اساتید و متخصصان برای نگارش نقد آنها را آغاز و در نهایت این پروژه به مجموعه‌ای از محققین مؤسسه امام خمینی (ره) واگذار شد.

سرپرست واحد پاسخ به سوالات و شبهات دینی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) افزود: در این کتاب، 9 برهان از برهان‌های اثبات خدا که حائز اهمیت بیشتری بوده‌اند تبیین و اشکالات هر یک به تفصیل بررسی شده است.

وی اظهار کرد: فصول 9 ‌گانه این کتاب حاصل تلاش سه تن از محققان فرهیخته است که هر کدام بررسی سه برهان را بر عهده گرفته‌اند.

رضایی گفت: محمدحسین فاریاب برهان نظم، فطرت، و تجربه دینی، سیداحمد حسینی برهان وجودی، صدیقین، و امکان و وجوب و سید علی هاشمی برهان حدوث، حرکت، و اخلاقی را بررسی کرده‌اند و این کتاب با نظارت علمی دکتر حسن یوسفیان عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) به رشته تحریر درآمده است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول