اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

شهرداری مشهد به هیچ عنوان وارد بحث تیم‌داری نمی‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد به هیچ عنوان وارد بحث تیم‌داری نمی‌شود و فقط به عنوان حامی و پشتیبان به بخش خصوصی کمک کند.

شهرداری مشهد به هیچ عنوان وارد بحث تیم‌داری نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان در حاشیه مراسم افتتاح سومین المپیاد ورزشی بانوان محلات شهر مشهد در ارتباط تیم داری شهرداری مشهد اظهار کرد: شهرداری مشهد به هیچ عنوان وارد بحث تیم‌داری نمی‌شود و فقط به عنوان حامی و پشتیبان به بخش خصوصی کمک کند.

شهردار مشهد در پاسخ به علت ورود پیدا نکردن شهرداری مشهد در ورزش حرفه‌ای گفت: شهرداری‌های برخی شهرها در مباحث تیم‌داری در ورزش‌های حرفه‌ای ورود پیدا کرده‌اند اما شهرداری مشهد وارد بحث ورزش حرفه‌ای نمی‌شود.

وی ادامه داد: باید از آنها بپرسید که چرا این کار را انجام می‌دهند ضمن اینکه یک باشگاه درست در مشهد نشان دهید که من به عنوان شهردار بتوانم به آن کمک کنم.

شهردار مشهد رویکرد اصلی شهرداری مشهد در ورزش را توجه به ورزش عمومی و همگانی عنوان کرد.

پژمان در ارتباط با حمایت مالی شهرداری مشهد از تیم‌های ورزشی، گفت: یک سری شروط برای حمایت شهرداری از تیم‌های حرفه‌ای استان وجود دارد که در صورت محقق شدن آنها، به عنوان حامی مالی وارد ورزش حرفه‌ای می‌شویم.

وی با اشاره به بضاعت استان و مشهد در حوزه ورزش، تأکید کرد: متولیان ورزش استان خراسان‌رضوی باید برای تحقق این شروط اقدام کنند چرا که این استان و شهر مشهد بضاعت بالایی دارد و می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های مشهد و خراسان‌رضوی، باشگاه‌ها را تقویت کرد.

شهردار مشهد در ارتباط با برنامه‌های شهرداری مشهد برای ورزش عمومی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای این موضوع داریم چرا که زندگی ماشینی و شهری استرس‌ها و فشارهای زیادی به انسان وارد می‌کند و باید بهانه‌هایی را فراهم کرد که مردم ورزش کنند.

پژمان برگزاری المپیادهای ورزشی محلات را اقدامی برای توسعه و ترویج ورزش عمومی درمیان احاد اقشار جامعه و در سطح محلات عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول