اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به بیش از 10هزار متقاضی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در سال جاری 10هزار و 365هزار متقاضی مشاغل خانگی موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به بیش از 10هزار متقاضی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدخلف موسوی ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: عملکرد مشاغل خانگی در سال جاری تاکنون 30 هزار و 300 پرونده بوده است که 26 هزار و 224 مورد آن به بانک عامل معرفی شده‌اند.

وی افزود: همچنین از این رقم متقاضی اشتغال خانگی، 10 هزار و 365 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

موسوی با اشاره به عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بیان کرد: به جز بانک کشاورزی و صنعت و معدن، عملکرد سایر بانک‌‌ها در پرداخت تسهیلات، یک هزار و 446 میلیارد تومان بوده است.

در ادامه این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بیان کرد: از دی ماه سال گذشته طرح توسعه کشاورزی با هدف افزایش کمی و کیفی و ایجاد اشتغال از سوی دولت، در سراسر کشور اجرا شد و تاکنون موجب اشتغال تعداد زیادی از بیکاران شده است.

کیخسرو افزود: میزان اعتباراتی که به خوزستان در راستای این طرح ابلاغ شده، 425 میلیارد تومان است که تاکنون 5 هزار و 172 طرح از آن تصویب و 6 هزار طرح آن به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند.

وی اظهار کرد: با پرداخت 38 میلیارد تومان اعتبار به کشاورزان و دریافت 586 میلیارد تومان اعتبار کشوری، در این زمینه مقام اول را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

چنگلوایی خاطرنشان کرد: 200 میلیارد تومان دیگر نیز به سقف اعتبارات استان اضافه خواهد شد که موجب تصویب طرح‌های بیشتر و در نتیجه اشتغال بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول