اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزارت کشور صورت می‌گیرد

بررسی مصوبه بخشودگی وام‌های قبل از زلزله شهروندان بمی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بم در مجلس گفت: با جمع‌آوری و ارسال میزان بدهی‌های بانکی شهروندان بمی قبل از زلزله قرار است رقمی برای پرداخت این بدهی‌ها اختصاص داده شود و این بخشودگی در وزارت کشور بررسی می‌شود.

بررسی مصوبه بخشودگی وام‌های قبل از زلزله شهروندان بمی

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با اشاره به انتقال برخی واحدهای دانشگاهی و نظامی از این شهرستان اظهار داشت: این جابه‌جایی‌ها براساس تصمیم‌گیری مسئولان در سطح کلان کشور بوده است.

وی با اشاره به جابه‌جایی دانشگاه بین‌المللی بم گفت: جابه‌جایی این واحد آموزشی براساس تصمیم‌گیری وزارتخانه و با توجه به شروع به کار دانشگاه علوم پزشکی در منطقه و همچنین با در نظر گرفتن آمایش سرزمینی انجام شده است.

غضنفرآبادی از پیگیری حضوری و صحبت با وزیر بهداشت در این رابطه خبر داد و افزود: تشکیل سه دانشکده پزشکی و جذب 500 دانشجو از ابتدای مهر ماه امسال دلیلی بر جابه‌جایی دانشگاه بین‌الملل بود و اگر این دانشگاه را می‌خواستیم به احتمال زیاد استقرار دانشکده‌های پزشکی با مشکل مواجه می‌شد.

وی بیان داشت: دانشگاه بین‌المللی بم در واقع وابسته به دانشگاه مادر یعنی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود و این واحد با در نظر گرفتن این ضوابط به مرکز استان کرمان منتقل شد.

نماینده بم در مجلس از بررسی مصوبه بخشودگی وام‌های قبل از زلزله شهروندان در وزارت کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری و ارسال میزان بدهی‌های بانکی شهروندان قرار است رقمی برای پرداخت این بدهی‌ها اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول