اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان:

تجربیات زلزله بم را در اختیار حادثه‌دیدگان آذربایجان قرار می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان از آمادگی این نهاد برای ارائه ‌هرگونه خدمات ‌به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

تجربیات زلزله بم را در اختیار حادثه‌دیدگان آذربایجان قرار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت به بازماندگان زلزله اخیر آذربایجان اظهار داشت: استان کرمان با توجه به زلزله‌ بم و ‌زرند که طی سال‌های اخیر رخ داده در حوزه‌ کاری زلزله به یک دانشگاهی از تجربه‌های عملی تبدیل شده است.

وی با اشاره به ارتباطات تلفنی و مکتوب‌ خود با مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: تمام مددکاران و همکاران ما در این نهاد آماده ارائه خدمات به زلزله‌زدگان هستند.

عباسی با اشاره به اینکه قطعاً در زلزله کودکانی هستند که بی‌سرپرست شده‌ و زنانی وجود دارند که سرپرست خود را از دست داده‌اند‌، خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی از سازمان‌هایی است که بعد از ساعت بحران‌ انجام کارها را بر عهده دارد.

وی افزود: ما علاوه بر حوزه‌های مالی و جمع‌آوری کمک‌های مالی‌ در سایر حوزه‌هایی مانند روانکاوی‌، روانشناسی‌، مددکاری و ... آماده هرگونه همکاری هستیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول