اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

تبعیت محض از ولایت از عوامل موفقیت رئیسعلی دلواری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: تبعیت محض از ولایت از عوامل موفقیت رئیسعلی دلواری است.

تبعیت محض از ولایت از عوامل موفقیت رئیسعلی دلواری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مؤمن و متقی است و همه باید از هرگونه ناپاکی دوری گزینیم.

وی به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری اشاره کرد و افزود: رئیسعلی دلواری از شخصیت‌های بزرگ و مبارز در تاریخ ایران اسلامی است و همواره نام ایشان با ایثار و جوانمردی همراه است.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: ایستادگی در برابر استعمار انگلستان و مبارزه تا آخرین توان از ویژگی‌های ایشان است و نام این شهید والامقام همواره ماندگار است.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: تبعیت محض از روحانیت زمان از مهم‌ترین عوامل موفقیت رئیسعلی دلواری بوده و این ویژگی ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی در ادامه به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران اشاره کرد و با اشاره به تلاش غرب و آمریکا برای کمرنگ کردن این اجلاس گفت: حضور 130 کشور جهان در این اجلاس بیانگر اهمیت و جایگاه ایران اسلامی است و این امر دشمنان را ناکام و ناامید کرده است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: این اجلاس در واقع پیروزی شاخص دیپلماتیک برای ایران اسلامی و شکستی برای صهیونیست‌ها و دشمنان ملت ایران بود.

هاشمی‌نژاد با اشاره به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در این اجلاس یادآور شد: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در حضور بان‌کی‌مون و ایراد ایشان به ساختار غیردموکراتیک سازمان ملل در واقع نشان دهنده شجاعت مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه یاد و خاطره دکتر حسابی و همچنین شهید آیت‌الله قدوسی را گرامی داشت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول