اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به مصوبه هیئت دولت

بخشودگی وام‌های قبل از زلزله بم عملی نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: بخشودگی وام‌های قبل از زلزله شهروندان بمی مصوبه هیئت دولت بوده و تاکنون عملی نشده و لازم است تا بانک‌ها همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا مشکلات اقتصادی شهروندان بمی رفع شود.

بخشودگی وام‌های قبل از زلزله بم عملی نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین شایق بعد از ظهر امروز در کار گروه اشتغال شهرستان بم با اشاره به مشکلات فراوان مردم بم در زمینه دریافت تسهیلات بانکی اظهار داشت: به دلیل بدهی قبل و بعد از زلزله شهروندان بمی به بانک‌ها، مردم نمی‌توانند از تسهیلات جدید استفاده کنند و این موضوع موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است. 
شایق گفت: موضوع بخشودگی این وام‌ها مصوبه هیئت دولت بوده که تاکنون عملی نشده و لازم است تا بانک‌ها همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا مشکلات اقتصادی شهروندان بمی رفع شود.
محمد حائری مسئول اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بم نیز به بیان گزارشی از عملکرد این اداره طی دو ماه گذشته و پس از ادغام اداره‌های کار و تعاون پرداخت و گفت: با توجه به تعامل خوب مسئولان اجرایی شهرستان‌های بم‌، ریگان، فهرج و نرماشیر بیش از 100 درصد به تعهدات خود در زمینه اشتغال عمل کرده‌ایم.  
مدیر ستادی بانک کشاورزی استان کرمان به عنوان سخنگوی بانک‌داران استان در این جلسه گفت: شهروندان بمی دارای بدهی‌هایی از قبل و بعد از زلزله به بانک‌ها هستند و تا پایان سال جاری مهلت دارند و در ارتباط با تعیین تکلیف این وام‌ها عمل کنند.  
سعید ربیع‌پور اظهار داشت: در قالب این برنامه بدهی شهروندان طی مدت پنج سال تقسیط می‌شود.  
وی گفت: در صورت عدم تعیین تکلیف این بدهی‌ها شهروندان در زمینه دریافت تسهیلات جدید با مشکل مواجه می‌شوند.
ربیع‌پور در مورد مشکل ضامن تنها کارمند برای دریافت تسهیلات از بانک‌های استان کرمان عنوان کرد: از این پس چیزی با عنوان ضامن کارمند وجود ندارد، بلکه فرد متقاضی با داشتن ضامن معتبر که مورد تأیید بانک باشد، می‌تواند تسهیلات دریافت کند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول