اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس:

اجلاس موفقیت‌آمیز عدم تعهد در تهران تحریم‌های غرب را شکست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری اجلاس سران عدم تعهد گفت: این حرکت یک موضوع اتفاقی نیست و بیشتر باید روی آن تأمل کرد.

اجلاس موفقیت‌آمیز عدم تعهد در تهران تحریم‌های غرب را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی امشب در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز«کارمند» و همچنین «سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب» ترتیب یافته بود؛ با اشاره به تحریم‌های سیاسی و اقتصادی اعمال شده از سوی غرب و آمریکا به ایران تصریح کرد: برگزاری اجلاس در مقابل این همه فشار و تحریم یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این اتفاق و حرکت که در کشور به وقوع پیوست، موضوع ساده‌ای نیست و قطعاً برگزاری این اجلاس و حضور سران کشورهای مختلف به نوعی موفقیت قابل توجه برای ایران به شمار می‌رود و بار دیگر حقانیت ایران در عرصه‌های جهانی نمایان شد و ضربه مهلکی به آمریکا بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: این حرکت را در کشور به فال نیک می‌گیریم و این حرکت در راستای معرفت دهی به ظهور امام عصر(عج) است و تا مردم آگاه نشوند، ظهور اتفاق نخواهد افتاد.

وی همچنین تصریح کرد: برگزاری اجلاس سران در ایران برای معرفت‌دهی به جهان بشریت است و بهترین فرصت برای تدبیر مسئولان برای ترویج انقلاب است و این رویـداد مهم می‌تواند تهدیدهای غرب و استکبار علیه کشورمان را به یک فرصت تبدیل کند.

نماینده مردم بناب در مجلس سپس یاد و خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» و همچنین «هفته دولت» و «روز کارمند» را گرامی داشت و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم محیط دانشگاهی به محیط بهشتی تبدیل شود و بهشت را در این دنیا تجربه کنیم، کارکنان ادارات باید وجدان کاری و اخلاق اسلامی را در ادارات سرلوحه کار خود قرار دهند.

باقری‌بنابی ضمن تقدیر و تشکر از تمام مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به خاطر قدم‌های ارزنده‌ای که در این واحد از بدو تأسیس تاکنون برداشته شده؛ بر تلاش بیشتر مسئولان و کارکنان برای ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد چهارساله این واحد گفت: طی چهار سال گذشته امتیاز واحد بناب از 515 به یک‌هزار و 930 امتیاز افزایش یافته است.

فرهاد ایرانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان قبلی این واحد افزود: شاخص‌های واقعی که عملکرد و توسعه دانشگاه را نشان می‌دهد، امتیاز توسعه است که مجموعه‌ای از شاخص‌های عمرانی، پژوهشی و آموزشی است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب بعد از واحد تبریز نخستین واحد در سطح منطقه 13 از نظر دستیابی به این شاخصه‌ها است و واحد بناب را واحد پیشرفته و توسعه‌یافته در سطح منطقه و حتی کشور تبدیل کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب همچنین به پیشرفت‌های عمرانی واحد بناب اشاره کرد و گفت: طی چهار سال گذشته بیش از 20 هزار مترمربع فضای ساختمانی به مجموعه فضاهای ساختمانی این واحد افزوده شده که برابر فضای احداث شده ظرف 23 سال گذشته بوده است.

ایرانی افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را جزو سیاست‌های آتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برشمرد و تأکید کرد: اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.

در ادامه مراسم از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول