اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سیاهکل:

مدیریت جهانی در حال شکل‌گیری به نفع ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سیاهکل با مهم خواندن برگزاری اجلاس نم گفت: مدیریت جهانی در حال شکل‌گیری به نفع اسلام و ایران است.

مدیریت جهانی در حال شکل‌گیری به نفع ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌‌الاسلام رمضانعلی پاکیزه امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه مدیریت جهانی در حال شکل‌گیری به نفع  اسلام و ایران است، اظهار کرد: برگزاری اجلاس نم مى‏تواند در تقویت و بهبود جایگاه جهانى جمهورى اسلامى ایران موثر باشد و نام مبارک حضرت امام خمینی (ره) دنیا را فرا می‌گیرد.

امام جمعه موقت سیاهکل دیدار دبیرکل سازمان ملل متحد با خانواده شهدای هسته‌ای را ضربه‌ای بزرگ به توطئه‌های چند روز اخیر غرب و صهیونیسم‌ها دانست و گفت: برگزارى اجلاس غیرمتعهدها این موضوع را به اثبات مى‏رساند که جمهورى اسلامى ایران نه تنها منزوى نیست بلکه آمریکا و دیگر کشورهاى غربى که براى حضور کشورها در اجلاس تهران برنامه‏ریزى کرده بودند، در انزوا قرار گرفته‏اند.

خطیب موقت سیاهکل ارتقاى جایگاه بین‏المللى جمهورى اسلامى ایران را مهم خواند و ابراز کرد: برگزارى شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهدها در شرایط فعلی یک فرصت استثنایى براى جمهورى اسلامى ایران و ضربه به استکبار و صهیونیسم جهانى است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره خلبان شهید عباس دوران یادآور شد: شهید عباس دوران با جانفشانی خود توانست تمام معادلات صدام حسین و برخی از دولت ‌های عضو غیرمتعهدها که در حال تغییر مسیر این جنبش بودند بر هم زند و این درس بزرگی به غربی‌ها و صهیونیسم بین‌الملل بود.  

پاکیزه با اشاره به مشکلات چایکاران ابراز کرد: با محکوم کردن سازمان چای مشکل چایکاران برطرف نمی‌شود و دولت باید برای حل مسایل چایکاران و کشاورزان اقدام‌های اساسی و حمایتی انجام دهد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول