اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پروژه مصلی اصفهان:

8 میلیارد تومان برای نصب شیشه‌های مصلی اصفهان هزینه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پروژه مصلی اصفهان گفت: بیش از یک هفته است که از عملیات نصب شیشه‌های پروژه مصلی اصفهان می‌گذرد و برای نصب این شیشه‌ها حدود هشت میلیارد تومان هزینه می‌شود.

8 میلیارد تومان برای نصب شیشه‌های مصلی اصفهان هزینه می‌شود

ابراهیم پرچمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تاکید بر اینکه قول می‌دهیم که کم‌تر از 17 ماه نماز جمعه را در مصلی اصفهان برگزار کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر 50 نفر به صورت دو شیفته برای عملیات اجرایی و تکمیل پروژه مصلی اصفهان فعال هستند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران هر دو ماه یک‌بار با بازدید از پروژه مصلی می‌توانند از روند اجرایی این پروژه مطلع شوند و مردم را نیز از پیشرفت این پروژه مطلع کنند.

مدیرعامل پروژه مصلی اصفهان با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه تصریح کرد: برای تکمیل مصلی اصفهان 30 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است و در صورت تأمین اعتبارات آن نماز جمعه هر چه سریع‌تر در مصلی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شیشه‌های نصب شده در پروژه مصلی اصفهان از ایمنی کامل برخوردار است، ادامه داد: بیش از یک هفته است که از عملیات نصب شیشه‌های پروژه مصلی اصفهان می‌گذرد و برای نصب این شیشه‌ها حدود هشت میلیارد تومان هزینه می‌شود.

پرچمی تاکید کرد: استاندار اصفهان اعلام کرده‌اند که مصلی اصفهان را در زمره پروژه‌های مهر ماندگار قرار داده‌ایم و قول داده‌اند که در زمینه‌های مختلف برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از مصلی کمک‌های مالی خود را به این پروژه تزریق بکنند.

وی افزود: بخشی از بودجه مصلی اصفهان از اعتبارات دولتی، بخشی از آن به صورت مشارکتی و بخش دیگری از آن نیز از سوی شورای شهر قول داده شده که تأمین شود.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول