اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم:

430 هزار شماره تلفن ثابت در قم فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان قم واگذاری تلفن همراه به روز است گفت: هم‌اکنون بیش از 430 هزار شماره تلفن ثابت در استان فعال است.

430 هزار شماره تلفن ثابت در قم فعال است

محمدرضا زهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد شرکت مخابرات استان قم از نظر واگذاری و ضریب نفوذ تلفن ثابت اظهار کرد: استان قم با 37 درصد ضریب نفوذ تلفن ثابت رتبه هشتم را در کشور دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در اغلب نقاط استان قم واگذاری تلفن همراه به روز است و بیش از 430 هزار شماره تلفن ثابت نیز در استان فعال است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به اینکه در استان قم 900 هزار شماره تلفن همراه مشغول به کار است افزود: با راه‌اندازی سوئیچ جدید این ظرفیت به یک میلیون و 200 هزار شماره خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه با واگذاری این شماره‌های همراه تعداد کل شماره‌های ثابت و همراهی که در استان قم واگذار شده به یک میلیون و 600 هزار شماره می‌رسد عنوان داشت: این عدد از تعداد کل جمعیت استان قم بیشتر است.

زهره‌وند اظهار کرد: اگر بخواهیم عملکرد شرکت مخابرات استان قم را در حوزه تلفن ثابت در چند سال اخیر بررسی کنیم، باید به افزایش 11 درصدی شماره‌های ثابت از سال 88 تا پایان مرداد ماه سال جاری اشاره کرد.

وی با مقایسه آمار ضریب نفوذ تلفن همراه در سال 88 تا پایان مرداد سال جاری خاطر نشان کرد: این عدد نیز در این مدت پنج درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: البته این افزایش به این معنی است که نیازهای استان قم در زمینه تلفن ثابت به حداقل رسیده و این خطوط به میزان کافی در اختیار مردم قرار گرفته است.

زهره‌وند با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت شرکت مخابرات استان قم 15 پروژه افتتاح کرد ابراز کرد: برای این پروژه‌ها 16 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل سرویس‌هایی در زمینه تلفن ثابت، توسعه شبکه کابل‌های نوری، توسعه شبکه تلفن همراه و ایجاد سامانه‌های جدیدتر ارتباط با مردم است.  

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول