اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

امام جمعه لاهرود معرفی شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار امام جمعه لاهرود با صدور حکمی از سوی شورای ائمه جمعه کشور معرفی شد.

امام جمعه لاهرود معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز در بخش لاهرود از توابع مشگین‌شهر برگزار شد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سخنانی با تبیین شرایط حساس منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با حفظ استقلال و حاکمیت ملی و همچنین منافع منطقه‌ای خود توانسته است دشمنان قسم‌خورده این انقلاب را به زانو درآورد.

حجت‌الاسلام سید حسن عاملی صلابت مردم ایران را ناشی از ایمان و ارزش‌های معنوی و ارزشی توصیف کرد و افزود: تا زمانی که مردم ایران به اصل ولایت فقیه و همچنین عنصر بصیرت تکیه کرده باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند جایگاه و عظمت آنها را زیر سئوال ببرد.

وی با یادآوری اینکه در حساس‌t id="769_4" style="background: #ffd700">ترین مقطع اجلاس تهران دشمنان این نظام را به حیرت و تعجب واداشته است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرتی آراسته شده است که دشمنان و استکبار جهانی را توان مقابله با آن نیست.

عاملی فرمایش امروز مقام معظم رهبری را در اجلاس سران جنبش عدم‌تعهد در تهران یادآور شد و خاطرنشان کرد: این سخنرانی تاریخی چهره کریه استکبار را بیش از گذشته برای دنیا نشان داد و همه ملت‌های آزادیخواه فهمیدند که پشت پرده حمایت از صهیونیسم و دیگر دول استبدادی چه موضوعی است.

این مسئول این سخنان را زنگ خطر و بیدارباش برای همه مجامع جهانی و قدرت‌های بین‌المللی توصیف کرد و اظهار داشت: آمریکا و نظام غرب سعی می‌کند رفتار دیکتاتور مآبانه‌ای را با ملت‌های مسلمان داشته باشد در حالی که دوران استیلای آنها دیگر به سر آمده است.

class="rtejustify"> وی اضافه کرد: اگر ما در داخل کشور فضای وحدت و همدلی را حفظ کنیم و از کوچک‌ترین فرصت‌ها بیشترین ظرفیت در اعتلای نظام اسلامی درست کنیم به یقین موفقیتی عظیم نصیب ملت ایران می‌شود.

به گزارش فارس، امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود از فضای نماز جمعه به عنوان فضای سالم تربیتی یاد کرد و بیان داشت: نماز جمعه تصفیه هفتگی انسان و زنگ بیدارباش برای مؤمنان و انسان‌های متکی است تا با توبه بتوانند در مسیر خودسازی و تهذیب نفس حرکت کنند.

عاملی یکی از عناصر شکوه و عظمت انقلاب اسلامی و نمایش هفتگی آن را میعادگاه‌های نماز جمعه توصیف کرد و ادامه داد: نماز جمعه موضع بصیرت‌افزایی، اصلاح رفتار و تقویت دینداری است.

وی گفت:‌ ما در تلاش هستیم تا در شهرهای انگوت، رضی و تازه‌کند نیز با انتخاب امام جمعه آیین با شکوه عبادی، سیاسی نماز جمعه برپا شود.

fy"> در این مراسم سید علی‌اکبر حسینی‌راد به عنوان نخستین امام جمعه لاهرود از توابع شهرستان مشگین‌شهر معرفی شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول