اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

بهترین گرامیداشت شهدا شناخت راه آنان است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بهترین گرامیداشت یاد شهدا شناخت راه و روش شهدا و گام نهادن در راه آنان است.

بهترین گرامیداشت شهدا شناخت راه آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، سردار سید مرتضی موسوی ظهر امروز در دومین یادواره 20 شهید دهستان گروه از توابع راین با مهم خواندن برگزاری اینگونه یادواره‌ها گفت: بهترین گرامیداشت یاد شهدا شناخت راه و روش شهدا و گام نهادن در راه آنان است.

وی با تشریح توطئه‌های دشمنان نظام برای براندازی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی هشت ساله ملت ایران ثابت کرد تا زمانی که فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی در بین آنها ساری و جاری است، هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را از پای در آورد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: بهترین راه زنده نگه داشتن راه و اندیشه شهدا دفاع از ولایت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: در این راه باید از پرداختن به حواشی بپرهیزیم و دنبال افراد و گروه‌های مختلف نباشیم و به ولایت که به مثابه ستون اصلی خیمه انقلاب است وفادار بمانیم.

محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان کرمان نیز طی سخنانی با بیان خاطراتی از برخی شهیدان دفاع مقدس گفت: خون شهیدان بود که انقلاب اسلامی را پایدار و آسیب‌ناپذیر کرد و موجب سرافرازی و سربلندی مردم ایران شد و ناموس، شرف و حیثیت این ملت را در برابر اجانب مصون کرد.

وی همه ملت ایران را مدیون خون شهیدان و خانواده‌های معزز آنان عنوان کرد و افزود: به برکت خون شهدا از تمام بحران‌ها گذشته‌ایم و از بحران‌های آینده نیز عبور می‌کنیم.

حسنی‌سعدی برگزاری یادواره شهدا را فرصت مناسبی برای افراد جامعه دانست تا با حاضر شدن بر سر این سفره معنوی روح و جان خود را تغذیه کنند.

در پایان این مراسم که همراه با مداحی و اجرای سرود بود از خانواده معظم شهدا با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول