اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران:

شهدای ساری صدرنشینی لیگ برتر فوتبال مازندران را از دست داد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم شهدای ساری بهترین فرصت صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان را با شکست مقابل میزبان خود از دست داد.

شهدای ساری صدرنشینی لیگ برتر فوتبال مازندران را از دست داد

جمشید پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته چهاردهم از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران دیروز با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف استان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها نماینده مرکز استان بهترین فرصت صدرنشینی را از دست داد.

وی گفت: در شش بازی انجام شده 22 بار توپ وارد دروازه حریفان شد و به جز یک بازی در دیگر بازی‌ها تیم‌ها مقابل حریفان پیروز بودند.

پازوکی متذکر شد: تیم شهدای ساری که در رده دوم جدول جای داشت با باخت سه بر یک مقابل میزبان خود شهید کریمی جویبار نتوانست در صدر جدول قرار گیرد.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران افزود: در دیگر بازی‌ها تیم شهروند سورک موفق شد میزبان خود دریای بابل را در یک بازی پرگل چهار بر صفر شکست دهد و همچنان در رده سوم جدول جای گیرد.

پازوکی درباره دیگر نتایج این هفته تصریح کرد: تیم وحدت فریدونکنار میزبان خود شهدای بابلسر سه بر یک را برد و بازرگان چالوس نیز با یک گل مغلوب مهمان خود پیام شهدای سلمانشهر شد.

وی همچنین از تساوی شهرآورد  قائمشهر خبر داد و یادآور شد: دو تیم سپاهان و طپش به عنوان دو نماینده قائمشهر با تقسیم امتیازات به تساوی یک بر یک رسیدند.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران همچنین از برتری پرگل دریای زاغمرز مقابل مهمان خود خبر داد و ابراز داشت: شهدای لاویچ چمستان در یک بازی جذاب و پرگل چهار بر سه مغلوب میزبان خود دریای زاغمرز شد.

پازوکی متذکر شد: در این هفته طبق برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران  تیم صدرنشین استقلال لموک قائمشهر استراحت داشت.

وی در پایان درباره جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در جدول رده‌بندی تیم استقلال لموک قائمشهر با 31 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهدای ساری با 30 و شهروند سورک با 26 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول