اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

دشمن قابلیت ایران در صدور انقلاب به جهان را درک کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیله‌سوار گفت: استکبار جهانی و در رأس آن امریکا و رژیم صهیونیستی قابلیت مهم ایران در صدور ارزش‌های انقلاب به جهان را درک کرده و همین امر مایه هراس آنان است.

دشمن قابلیت ایران در صدور انقلاب به جهان را درک کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد ظهر امروز در یادواره شهدای دولت در بیله‌سوار اظهار داشت: 33 سال قبل وقتی امام(ره) ندای استکبارستیزی و اسلام‌خواهی را در جهان بلند آوازه کرد هیچ یک از نظام‌های استکباری فکر نمی‌کرد پس از گذشت سال‌ها ریشه‌های انقلاب ایران در جهان خودنمایی کند.

وی با بیان اینکه هراس دشمن از همه‌گیر شدن انقلاب اسلامی ایران را شاهد و ناظریم، افزود: این هراس به جایی رسیده که به حربه کهنه و فرسوده تحریم روی آورده و فکر می‌کند با این عمل سخیف خود خواهد توانست ایران را در رسیدن به اهداف متعالی خود مسکوت نگه دارد.

فرماندار بیله‌سوار ادامه داد: علاوه بر تحریم، استکبار حربه کثیف ترور را نیز در مقابل ایران به کارمی‌برد اما امروز شاهدیم هر قدر بر این عمل شنیع خود پافشاری می‌کند به همان میزان توسعه علمی و دینی را در ایران سبب می‌‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر آنان را شهیدان مظلوم دولت بیان کرد: ترور شهید رجایی و باهنر در هشتم شهریور چهره کریه استکبار را به نمایش گذاشت و از سوی دیگر نشان داد این کشورها تا چه حد در مقابل ما به ذلت افتادند.

این مسئول در ادامه اظهار داشت: در سال‌های اخیر در سایه توجه ویژه دولت روند توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان مرزی تسریع شده است.

زیبانژاد یادآور شد: در هفته دولت 15 پروژه عمرانی با بیش از 47 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در فصول مختلف در جای جای این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زیبانژاد در پایان سخنان خود تبیین اقدامات مهم دولت خدمتگزار به مردم را ضروری دانست و ابراز داشت: دشمنان ایران در همه حال در فکر ضربه به ایران اسلامی هستند اما با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و بیداری مردم و مسئولان با شکست مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول