اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

نسل آینده معیار الگو شدن ایران را صیانت کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: شایسته است نسل آینده انقلاب و فرزندان رشید این مرز و بوم معیارها و شاخص‌های الگو قرار گرفتن ایران را به شایستگی صیانت کند.

نسل آینده معیار الگو شدن ایران را صیانت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در مراسم آغازین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر بهزیستی سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت: کشور پهناور، قهرمان‌خیز و الگو‌ساز ایران امروز با درخشش جهانی مورد الگو و معیار حرکت بسیاری از ملت‌های آزادیخواه است که امیدواریم با صیانت از این الگو‌ها نسل آینده بتواند مدافع ارزش‌های خلق شده باشد.

وی یکی از این رمز و رموز الگو‌گیری را حضور همه‌جانبه اعضای سران جنبش عدم‌تعهد در تهران و تاکید بر ادامه مسیر انقلاب اسلامی در رسیدن به آزادی و استقلال واقعی توصیف کرد و یادآور شد: این اجلاس و اظهار‌نظر‌های استکبار ستیزانه آن از سوی برخی از سران کشورهای جنبش عدم تعهد نشان‌دهنده این واقعیت است که بشر امروز دیگر از کشتار و بی‌خانمان بودن به دست عده‌ای خاص خسته شده‌اند و به دنبال رفاه و آسایش و امنیت واقعی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در حالی کشور ایران تنها کشور مستقل و دارای منافع و حقوق مسلم و پایدار حقیقی است که برخی از سران استبدادی می‌کوشند با کارشکنی‌های مختلف این کشور را نیز وابسته به برخی جریانات و سیاست‌های یکجانبه‌گرایانه نشان دهند در حالی که ماهیت انقلاب اسلامی ماهیتی برگرفته از استقلال، عزت و عظمت‌خواهی است.

صابری گفت:‌ جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر بهترین فرصت را برای فرزندان دلیر این سرزمین فراهم آورده است تا بتوانند در حوزه جوانان و نوجوانان و توانمندی‌های خودشان الگویی بی‌نظیر به جهان ارائه کنند و به تمام شیطنت‌های نظام استکباری نیز پاسخی قاطع و دندان‌شکن دهند.

این مسئول بیان داشت: در چنین جشنواره‌هایی است که اگر همه سعی کنند تنها یک نکته را بیاموزند بیش از 31 نکته و مطلب جدید از افراد حاضر این جشنواره از هر یک از استان‌های کشور یاد خواهند گرفت و به عنوان تجربه گران‌سنگ آن را در حافظه، ذهن و قلب خود حفظ می‌کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اداره آینده کشور به دست همین جوانان رقم می‌خورد و شایسته‌ترین تدبیر آن است که نسل آینده را نسلی خود اتکا و صیانت‌کننده ارزش‌ها و معنویت‌ها به بار آوریم تا پرورش‌یافتگان دامن انقلاب اسلامی خود بزرگترین مدافع انقلاب و اسلام عزیز باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در پایان سخنان خود گفت: در این محفل باشکوه همه ما با شهدا و امام شهیدان حق و حقیقت عهد و پیمان می‌بندیم که تا زنده هستیم دست از پیروی و اطاعت از خط ولایت فقیه و ارزش‌های اسلام برنداریم.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول