اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 3 ماه از افتتاح رسمی

اورژانس دهدشت هنوز شروع به کار نکرده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نیاز مبرم مردم کهگیلویه و چرام به اورژانس گفت: متاسفانه این اورژانس بعد از سه ماه از افتتاح رسمی هنوز شروع به کار نکرده است.

اورژانس دهدشت هنوز شروع به کار نکرده است

حسین جهادگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهر دهدشت در قلب شهرستان‌های کهگیلویه و چرام واقع شده که در بخش خدمات بهداشتی باید جوابگوی جمعیت بسیار زیادی باشد.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به آماده نبودن زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی در شهرستان تازه تاسیس چرام، بار اصلی این خدمات به دوش شهر دهدشت بوده که لازم است مسئولان به این مهم توجه کنند.

جهادگر با انتقاد از افتتاح سوری اورژانس دهدشت گفت: این اورژانس که مردم خیلی به آن دل بسته بودند تنها در یک مراسم، افتتاح شد و اکنون هیچ فعالیتی ندارد.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه این اورژانس هنوز شروع به کار نکرده است، ادامه داد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان انتظار داریم که نسبت به تکمیل این اورژانس و بهره‌برداری از آن اقدامات لازم را انجام دهد.

جهادگر، نظارت بر مسائل بهداشتی و درمانی مردم را از وظایف شوراها خواند و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مسئولان حوزه سلامت بخش زیادی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف شود.

وی با تقدیر از زحمات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حوزه بهداشت و درمان گفت: حوزه سلامت مردم حوزه‌ای حساس است و اهمال و سهل‌انگاری در آن یعنی بازی کردن با جان مردم.

جهادگر، شوراهای اسلامی را صالح‌ترین رابط میان مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: اگر مسئولان تعامل و همکاری بهتر و بیشتری با اعضای شوراها داشته باشند در مدت زمان کمتر و به شکل مطلوب‌تری مشکلات مردم را برطرف می‌کنند و جایگاه خود و نظام اسلامی را در بین مردم مستحکم‌تر می‌کنند.

نماینده شهرستان کهگیلویه در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش حوزه بهداشت و درمان را متضاد با سیاست و سیاست‌زدگی خواند و تاکید کرد: اگر در سایر حوزه‌ها بتوان با باندبازی و جناحی عمل کردن کنار آمد ولی حداقل در حوزه بهداشت و درمان که با جان مردم سر و کار دارد هرگز نمی‌توان چنین خطا و اشتباه نابخشودنی را انجام داد.

وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خواست تا در جابه‌جایی و گماشتن نیروها، شایستگی را ملاک قرار دهد و از دخالت دادن سایر مسائل در حوزه تخصصی بهداشت و درمان جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسام‌الدین نبوی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشستی که در چند روز قبل با اعضای شورای اسلامی داشته در این‌باره اظهار نظر کرد و گفت: در مورد اورژانس دهدشت، نظر این دانشگاه بر افتتاح نکردن بود ولی به اصرار و حرمت زحمات قرارگاه خاتم آن را افتتاح کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس دهدشت از پروژه‌های مهر ماندگار است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول