اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه‌ نخست سال جاری

مأموریت‌های اورژانس خمینی‌شهر 13 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی‌شهر گفت: کارشناسان اورژانس 115 خمینی‌شهر در سه‌ ماهه‌ نخست سال جاری به 3 هزار و 141 مأموریت اعزام شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشته است.

مأموریت‌های اورژانس خمینی‌شهر 13 درصد افزایش یافت

فاطمه محمدی مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه 44 درصد از این مأموریت‌ها مربوط به حوادث رانندگی بود،‌ افزود: در سه ماه ابتدای سال جاری 75 درصد از تصادفات این شهرستان مربوط به راکبان موتورسیکلت‌ها بود که 82 درصد آنها در رده‌ سنی 22 تا 28 سال قرار داشتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه کارشناسان فوریت‌های پزشکی خمینی‌شهر در این مدت موفق شدند شش مورد احیای موفق و دو مورد زایمان اورژانسی مادران باردار را به نام خود ثبت کنند، تصریح کرد: در بهار امسال هفت مورد حادثه‌ ویژه‌ اورژانسی در بلوار آزادگان خمینی‌شهر رخ داد که این تصادفات، 37 مصدوم و سه فوتی بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: با توجه به نظرسنجی انجام شده در مدت یاد شده، میزان رضایتمندی امدادخواهان از خدمات اورژانس 115 به میزان 576.5 درصد عالی و خوب بوده است.

محمدی مسعودی با اشاره به برقراری 116 هزار و 290 تماس تلفنی با اتاق فرمان 115 در سه ماهه‌ نخست سال جاری گفت: واحد آموزش مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان خمینی شهر در این مدت، دوره‌های آموزشی طرح بها را به میزان 400 نفر ساعت احیای قلبی ریوی عمومی برای مربیان مهدکودک‌های وابسته به بهزیستی، 600 نفر ساعت ویژه‌ گروه اتحادیه‌ اصناف و 360 نفر ساعت آموزش احیای قلبی ریوی تخصصی برای پرستاران و پزشکان بیمارستان شهید رجائی خمینی‌شهر برگزار کرد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول