اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

اورژانس‌های بویراحمد ملزم به ارتقای کیفیت خدمات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: سلامتی مردم از هر مقوله‌ای واجب‌تر بوده و اورژانس‌ها در این شهرستان ملزم به بالا بردن کیفیت خدمات خود هستند.

اورژانس‌های بویراحمد ملزم به ارتقای کیفیت خدمات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد ابراز داشت: راهبردهایی برای مقابله با تحریم‌ها تدارک دیده شده که مهم‌ترین آن‌ها عمل به دستورات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار شهرستان بویراحمد ابراز داشت: یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها مبارزه و مقابله با برخی گرانفروشی‌ها بوده که همه از مردم و مسئولان در این راستا وظیفه دارند.

الفونه افزود: همه باید به سوی اقتصاد مقاومتی که رهبری بر آن تأکید دارند روی آورده و با عمل به این نوع از اقتصاد حربه دشمن را خنثی کنیم.

این مسئول ارشد اجرایی در شهرستان بویراحمد به توطئه آمریکا و غربی‌ها در سوریه اشاره کرد و افزود: این‌ها با شکستی که در دو جنگ 22 و 33 روزه متحمل شدند به دنبال کسب آبرو در سوریه هستند که به لطف هوشیاری مردم این کشور و مسئولان سوریه این توطئه نیز نقش بر آب خواهد شد.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پشتیبان ملت‌های آزاده و مسلمان دنیا هستند و هرگونه دست‌درازی دشمن را جواب خواهند داد.

وی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیز اشاره کرد و افزود: این دو فریضه الهی موجب از بین رفتن فساد در جامعه و در نزد جوانان می‌شود و جامعه را برای تربیت افراد شایسته آماده می‌کند.

الفونه خواستار برنامه‌ریزی مناسب مدیران بیمارستان‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر در بخش اورژانس بیمارستان‌ها شد و افزود: ارتقای بازده کاری اورژانس می‌تواند کیفیت خدمت به مردم و مراجعین را افزایش دهد.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت طرح پزشک خانواده نیز اشاره کرد و افزود: از اهداف مهم این طرح ارتباط چند جانبه پزشک با بیمار و خانواده‌ها از یک سو و با سیستم بهداشت و درمان از سوی دیگر است.

وی افزود: برای اجرای این طرح بزرگ ملی نیازمند تلاش و جدیت مسئولان این شهرستان هستیم.

این مسئول با ذکر این مطلب که در شهرستان بویراحمد حدود 30 طرح مهر ماندگار وجود دارد، افزود: با پیگیری‌های لازم اعتبارات خوبی برای تکمیل آن‌ها اختصاص داده شده و در همین چارچوب حدود 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر در این شهرستان وجود دارد که فاز نخست آن افتتاح شده و مابقی در حال تکمیل و واگذاری است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول