اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی سیرجان عنوان کرد

تصویب 41 طرح کشاورزی دامی در سیرجان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی سیرجان گفت: 41 طرح کشاورزی دامی در شهرستان سیرجان به تصویب رسید.

تصویب 41 طرح کشاورزی دامی در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، احمد مسعودی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی سیرجان اظهار داشت: پرونده 41 طرح در زمینه‌های تکمیل طرح‌های نیمه تمام دامپروری‌، خطوط انتقال آب‌،‌ احداث گلخانه‌ها با اشتغالزایی 87 نفر و به مبلغ 56 میلیارد و 380 میلیون ریال به تصویب رسید.

وی با اشاره به اعتبارات تصویبی این شهرستان در کارگروه توسعه بخش کشاورزی افزود: تا‌کنون یک هزار و 394 طرح‌ با مبلغ تخصیصی 732 میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و 287 نفر به تصویب رسیده است.

مسعودی عنوان کرد: در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی سیرجان تأمین آب کشاورزی مجتمع گلخانه‌ای پردیس و احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای ملک‌آبا‌د، پاریز و زیدآباد به تصویب رسید.

وی گفت: در صورت شرایط طرح‌های کشاورزی پرداخت تسهیلات می‌تواند تا اتمام طرح باشد که این فرصت‌طلایی برای جوانان جویای کار فارغ‌التحصیل بخش کشاورزی فراهم شده است.  

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: اولویت کار دولت و مجلس رسیدن به خودکفایی و اشتغال است و هر مشکلی در اجرای این طرح‌ها باید رفع شود و شهرستان سیرجان مستعد اجرای طرح‌های کشاورزی و دامی است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول