اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

پرهیز از اسراف عامل خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: امروز دشمن از طریق اقتصادی وارد جنگ علیه ایران شده که ما باید از اسراف پرهیز کنیم تا بتوانیم دشمن را زمین‌گیر کنیم.

پرهیز از اسراف عامل خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در شورای اداری شهرستان بهار با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه ایران اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر در علوم هسته‌ای رشد قابل چشمگیری داشته‌ایم و در بهداشت و درمان، سیاست خارجی، آموزش و پرورش، اقدامات دفاعی و تجهیزاتی نیز در دنیا زبانزد شده‌ایم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر ایران اسلامی به الگویی برتر در دنیا تبدیل شده که بیداری عظیم ملت‌های منطقه نشان از این الگوها دارد.

فرماندار بهار اضافه کرد: امروز دشمن کمر همت را بسته و از طریق اقتصادی وارد جنگ شده که ما باید از اسراف پرهیز کنیم و در مقابل این جنگ دشمن بایستیم تا بتوانیم دشمن را زمین‌گیر کنیم.

وی تأکید کرد: همه مدیران نیز باید همگام باشند و با وحدت و انسجام ملی در راستای رشد و توسعه کشور بکوشند.

گلکارزاده به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: مدیران باید با تبعیت از این شعار تولید داخلی را حمایت کنند و از کالاهای داخلی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه مهم الهی است که باید در ادارات شهرستان این فریضه احیا شود تا بتوانیم در کمترین زمان بهترین خدمات را به مراجعان داشته باشیم و با احیای این فریضه بسیاری از معضلات اجتماعی حل خواهد شد.

فرماندار بهار در ادامه خاطرنشان کرد : تاکنون 90 پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 739 میلیون تومان در شهرستان مصوب شده و تا به امروز 30 درصد اعتبارات اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت 84 پروژه در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است که از این تعداد 79 پروژه با اعتباری بالغ بر 192 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 400 میلیون ریال کلنگ‌زنی شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول