اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ترور کور دشمن پایه‌های انقلاب را مستحکم کرد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ ترور کور دشمنان برای از بین بردن سرمایه‌های عظیم این کشور بی‌نتیجه بوده و به مستحکم شدن پایه‌های نظام کمک کرده است.

ترور کور دشمن پایه‌های انقلاب را مستحکم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هشتم شهریور در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: هر چند بزرگانی از این کشور همچون شهید بهشتی، رجایی و باهنر مورد حقد و کینه دشمن قرار گرفته در حالی که با شهادت این بزرگمردان انقلاب، هیچ تزلزلی در ارکان نظام به وجود نیامد بلکه اراده مردم در مقابله با دشمنان و منافقان مضاعف شد.

وی دهه 60 را دهه خونبار در تاریخ انقلاب توصیف کرد و یادآور شد؛ انفجار منافقانه در دفتر ریاست جمهوری اوج شیطنت استکبار جهانی و حرکت خبیث دشمنان نابکار انقلاب بود که با هدف حذف فیزیکی سرمایه‌های نظام و انقلاب صورت گرفت به طوری که چند روز پیش از حادثه ترور رجایی و باهنر دشمنان در مسجد ابوذر تهران قصد ترور مقام معظم رهبری را داشتند که به فضل الهی این توطئه نافرجام ماند و خداوند هدیه گران‌سنگ ولایت فقیه را برای این کشور محافظت کرد.

استاندار اردبیل علت بروز و ظهور چنین کینه‌توزی‌ها را کم‌آوردن در مواجهه مستقیم با نظام اسلامی و حرکت وحدت‌بخش ملت توصیف کرد و گفت:‌ دشمنان این نظام که از جنگ مستقیم و همچنین تحرکات حزبی، قومی و سیاسی ناامید شدند احساس کردند با ترور شخصیت‌های فرهیخته انقلاب می‌توانند سد راه این انقلاب شوند در حالی که امام راحل با آرامش و اطمینان خاطر در تمام این حوادث به ملت ایران فرمودند که انقلاب اسلامی با چنین تحرکات بی‌سرانجام از حرکت خود باز‌نمی‌ماند.

صابری خاطرنشان کرد: در دو دهه 70 و 80 نیز استکبار با هر ابزار و متوسل شدن به حربه‌های نیرنگ‌گونه سعی کرده است انقلاب اسلامی را با خطر و مشکلاتی روبرو کند اما نتوانسته است از این حرکت بی‌سرانجام خود نتیجه‌ای بگیرد.

این مسئول افزود: هر چند دشمن در سال‌های اخیر تجربه ناموفق ترور را این‌ بار با هدف قرار دادن دانشمندان هسته‌ای ایران به عنوان سیاست خود در پیش‌رو قرار داد اما شهادت این دانشمندان نیز بر اراده آهنین ملت ایران در توسعه همه‌جانبه کشور کمک شایانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل سنگر امروز را سنگر بصیرت،‌ توانمندی و کار و مجاهدت توصیف کرد و بیان داشت: ‌امروز تنها با کار و تلاش و خوداتکایی اقتصادی می‌توانیم کشورمان را از شیطنت نظام استکباری در امان نگه داریم که در این زمینه شایسته‌ترین تدبیر، تدبیر تولید بیشتر، کار و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی است.

صابری در پایان سخنان خود عنوان کرد: به همت مسئولان و مدیران اجرایی استان در هفته دولت 319 طرح با 221 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در جای جای استان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول