اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ورامین:

سوریه به عنوان پیشانی مقاومت مورد حمله دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با تشریح اثر اجلاس جنبش عدم تعهد بر معادلات سیاسی موجود گفت: امروز سوریه به عنوان پیشانی مقاومت مورد حمله دشمنان است.

سوریه به عنوان پیشانی مقاومت مورد حمله دشمنان است

محسن منصوری در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران گفت: امروز شاهد یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات سیاسی کشور هستیم، سر فصل اخبار رسانه‌های گوناگون دنیا بسیار دیدنی بوده و نشان‌دهنده اعلام تعهد جنبش عدم تعهد به ارزش‌های ناب انقلابی کشورمان است.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: رسانه‌های غربی در این روزها تیتری کار کردند که طی آن اذعان داشتند رقابت محبوبیت بین مقام معظم رهبری به عنوان راس پایداری و مقاومت و رهبران استکبار را رهبر انقلاب برده است. امروز اقتدار جمهوری اسلامی در هر گوشه این اجلاس نمایان است و قطعا بر اثر اجلاس مذکور وضعیت کشورهای جبهه مقاومت تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: در فتنه 88 شاهد بودیم که موضع خیلی از انقلابیون عقب‌نشینی و انعطاف‌پذیری و خم کردن قانون بود، اما رهبر انقلاب مواضع روشنی داشتند و هرگز دست از پایداری بر ارزش‌ها نکشیدند، همین دید و تفکر است که جان مایه مقاومت اسلامی در منطقه و پایداری جنبش عدم تعهد را تشکیل می‌دهد.

منصوری اظهار داشت: در سال‌های اخیر تمام تمرکز دشمن بر روی از پای در آوردن یکی از سه کشور الجزایر، ایران و سوریه بود، می‌گفتند از این سه ضلع جبهه هرکدام را بزنیم اضلاع دیگر سقوط می‌کنند، در الجزایر که با ایجاد اصلاحات وسیع خطر نفوذ دشمن مرتفع شد، در ایران نیز با مدیریت مقام معظم رهبری و عنایت امام عصر (عج) از فتنه‌های 78 و 88 سربلند بیرون آمدیم و امروز نوبت سوریه است.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: امروز سوریه را به عنوان پیشانی مقاومت با سنگ مورد اصابت قرار دادند تا بشکند و خون آن چشم مقاومت را کور کند، اما قطعا نمی‌توانند و سوریه به طور حتم این بحران را مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول