اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی شکل‌گیری رسمی خانه مطبوعات

ارشاد همه‌گونه خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعاتی اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه ارشاد این استان با همه توان و با قاطعیت خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کند.

ارشاد همه‌گونه خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج کرم‌الله محمدپور عصر یکشنبه در نشست خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های اصحاب جراید و مطبوعات در استان ما تشکیل خانه مطبوعات بود که اکنون چنین جایگاهی در استان ما شکل گرفته است.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره‌کل ارشاد اسلامی این استان افزود: خانه مطبوعات به خوبی می‌تواند خواسته‌های صنفی دست‌اندرکاران این حوزه را پاسخ دهد.

محمدپور با بیان اینکه مجموعه ارشاد اسلامی با همه توان و در چارچوب اختیارات خود از این تشکل صنفی حمایت خواهد کرد، بیان داشت: مایه مباهات است که اکنون مطبوعات در استان خانه‌دار شده و همه باید پشتیبان و حامی آن باشیم.

وی با قدردانی از اعضای خانه مطبوعات این استان که با سعه صدر و با پرهیز از سهم‌خواهی قدم نخست را محکم برداشتند، تصریح کرد: هر جا از خود گذشتگی وجود داشته باشد کارها به نحو مطلوب انجام خواهد شد و حاشیه‌ها نخواهند توانست بر متن غلبه کنند.

این مسئول افزود: سعی ما بر این است که تا آخر همین هفته محلی مناسب در مجموعه ارشاد استان برای خانه مطبوعات دست و پا کنیم و حتم داشته باشیم که ارشاد بهترین امکانات را در اختیار خانه مطبوعات از نظر تأمین وسایل و مکان خواهد گذاشت که در شأن مطبوعاتی‌های استان باشد.

محمدپور خانه مطبوعات را پناهگاه همه اهالی این حوزه دانست و گفت: خانه مطبوعات با این ترکیب هیچگاه وظیفه صنفی خود را فدای سیاسی‌کاری نخواهد کرد که این موضوع در نخستین جلسه مشهود بود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اکنون در استان ما از نظر کمی مطبوعات وضعیت خوبی دارند که امیدواریم با راه‌اندازی خانه و توجه بیش از پیش به بحث آموزش، کیفیت‌بخشی نیز به موازات کمیت توسعه یابد.

محمدپور با قدردانی از روحیه از خود گذشتگی اعضا خاطرنشان کرد: با حفظ این روحیه شکستی متوجه خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد نخواهد شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول