اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ملوان:

نبض بازی مقابل داماش را در دست داشتیم / هواداران داماش به هرندی کمک کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی ملوان با بیان اینکه مقابل داماش نبض بازی را در دست داشتیم، گفت: در نیمه دوم هر دو تیم به لحاظ قوای جسمانی افت کرده بودند.

نبض بازی مقابل داماش را در دست داشتیم / هواداران داماش به هرندی کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد پور غلامی پس از پایان بازی فوتبال داماش و ملوان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سه موقعیت خوب در دربی خلق کردیم، اظهار کرد: نوع بازی داماش را شناسایی و آنها را کنترل کردیم.

وی با بیان اینکه نبض بازی را در دست داشتیم، افزود: نیمه نخست در اختیار تیم ما بود و نیمه دوم آغاز خوبی داشتیم و دقایقی از بازی در دست داماش بود.

سرمربی ملوان انزلی ادامه داد: حق ما کسب سه امتیاز بازی بود و بیشتر مالکیت بازی را در اختیار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه نبود مازیار زارع برای ما مشکل‌ساز شده بود و بازیکنان دیگر جای خالی او را پر کردند، تصریح کرد: بازی داماش با مس کرمان روی این تیم تاثیر گذاشته بود و نیمه دوم هر دو تیم به لحاظ قوای جسمانی افت کرده بودند.

پور غلامی با تاکید بر اینکه هواداران داماش باید به سرمربی این تیم کمک کنند، خاطرنشان کرد: هرندی بهتر از مربیانی است که پول زیاد دریافت می‌کنند اما نتیجه نمی‌گیرند و باید از وی حمایت کنند.

وی اضافه کرد: ما بازیکنان زیادی از دست دادیم و بازیکنان جدیدی را نیز جذب کردیم و برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان بیشتری داریم و انجام کارهای تاکتیکی ماه‌ها طول می‌کشد.

سرمربی ملوان انزلی درباره حاشیه‌های بازی بیان کرد: در باره حواشی این بازی صحبتی ندارم و اظهار نظر نمی‌کنم.

به گزارش فارس، تا پایان هفته هفتم فوتبال لیگ برتر تیم داماش گیلان با کسب 9 امتیاز در رده یازدهم جدول و تیم ملوان انزلی با کسب 12 امتیاز در رده پنجم جدول هجده تیمی قرار دارند.

ا‌نتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول