اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

برابر ملوان بدشانس بودیم

خبرگزاری فارس:‌ مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در حالی که فرصت‌های خوبی برای کسب پیروزی داشتیم و فقط در گل زدن موفق نبودیم، با بداقبالی به ملوان باختیم.

برابر ملوان بدشانس بودیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شکست تیم صبا در برابر ملوان بندر انزلی در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: چاره‌ای نداریم و از امروز باید تمام تمرکز خود را به بازی مقابل پرسپولیس تهران معطوف کنیم تا در این بازی خارج از خانه پیروز شویم و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی با اشاره به بازی تیم صبای قم با ملوان بندر انزلی افزود: بعد از نتایج خوبی که در دو هفته متوالی مقابل پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان گرفتیم، با توجه به بازی در خانه و حمایت تماشاگران قصد داشتیم در مسابقه با ملوان بندر انزلی سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه در تمام لحظات این بازی به دنبال رسیدن به گل و کسب پیروزی در خانه حریف بودیم اضافه کرد: ما در بازی بعد با پرسپولیس تهران چیزی برای از دست دادن نداریم و باخت اخیر را قطعا با پیروزی در این دیدار حساس مقابل پرسپولیس تلافی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال صبای قم از آغاز این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عملکرد بسیار خوبی داشته و نباید به خاطر این نتیجه تلاش‌های تیم را زیر سؤال ببرد، ما خوب بازی می‌کنیم و فقط باید در استفاده از فرصت‌های گلزنی با دقت عمل کنیم.

بختیاری‌زاده ادامه داد: همه باید کمک کنند که در شرایط کنونی تیم ما آرامش خود را حفظ کند که اگر این مهم اتفاق بیفتد، ما نیز از این به بعد تمام حواس خود را برای کسب امتیازات لازم و حفظ موقعیت خود در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر معطوف می‌کنیم.‌

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: برای شکست تیم ملوان بندر انزلی از روش‌ها و تاکتیک‌های مختلفی استفاده کردیم و بازیکنان صبا با تمام وجود تلاش کردند، اما بخت با ما یار نبود تا بتوانیم از فرصت‌هایی که برای رسیدن به پیروزی نصیبمان می‌شود به خوبی بهره ببریم.

وی عنوان داشت: بازیکنان صبای قم برای شکست تیم ملوان بندر انزلی از آمادگی روحی و فنی خوبی برخوردار بودند و با جدیت قصد داشتیم با ارائه بازی سرعتی و استفاده توانایی بازیکنان به دروازه حریف برسیم تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

بختیاری‌زاده با اشاره به تیم حریف بیان کرد: تیم ملوان بندر انزلی از تیم‌های خوب لیگ برتر این فصل است که در خارج از خانه انگیزه‌ زیادی برای کسب برتری برابر صبای قم داشت اما اگر توپ‌های ما گل می‌شد به سادگی به این تیم امتیاز نمی‌دادیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: از این به بعد نتایج تمام دیدارهای لیگ برتر برای ما بسیار مهم است و این هفته نیز باید تمام حواسمان را به بازی مقابل پرسپولیس تهران معطوف کنیم تا با کسب امتیازات این بازی روند رو به پیشرفت خود را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول