اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

مسئولیت شکست مقابل ملوان را می‌پذیرم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در مسیر شکست خانگی مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی هم من و هم بازیکنان ما در زمین مسابقه مقصر بودند.

مسئولیت شکست مقابل ملوان را می‌پذیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یحیی گل‌محمدی بلافاصله بعد از پایان دیدار تیمش با ملوان بندر انزلی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، در نشست خبری این دیدار حضور یافت و اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و حتی دیدید که خیلی زود به گل رسیدیم اما مهم ادامه بازی و حفظ گل بود که در این راه ناموفق بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این دیدار و بعد از گلی که وارد دروازه ملوان کردیم، یک سری اشتباهات زنجیره‌ای داشتیم که منجر به شکست ما شد، به خصوص بعد از گل تساوی که دریافت کردیم در مجموع تمرکز تیمی ما به هم خورد و خوب نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: با اینکه صبا در آغاز بازی شروع خوبی داشت و نسبت به تیم ملوان برتر بود اما در ادامه بازی و بعد از گلی که آنها به ثمر رساندند، برتری و کنترل توپ در اختیار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بود.

وی یادآور شد: در نیمه دوم ما خوب شروع کردیم اما هنوز نمی‌توانم بگویم که آیا اشتباهات داوری و یا اشتباه بازیکنان ما بود که منجر شد تا در این دیدار خانگی شکست بخوریم.

گل‌محمدی عنوان داشت: در صحنه گل سوم مسابقه که با اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم ملوان همراه بود، داور واقعا اشتباه کرد زیرا آن موقعیتی که مدافع ما بر روی بازیکن حریف خطا کرد باید بیرون از محوطه جریمه خطا گرفته می‌شد اما به ناحق پنالتی به سود ملوان اعلام شد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه ما در دیدار هفته دوم برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان سه بازیکن مصدوم دادیم و این موضوع سبب شد تا حداقل در خط دفاعی ما هماهنگی زیادی بین بازیکنان وجود نداشته باشد و از این بابت ضربه زیادی خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: در این دیدار خط میانی تیم ملوان بندر انزلی نسبت به ما برتر بود و در مجموع باید بگویم هم کادر فنی و هم بازیکنان صبای قم نتوانستند روز خوبی را سپری کنند و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

تیم فوتبال صبای قم در سومین هفته از دور رفت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم، برابر میهمان خود تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با نتیجه دور از انتظار سه بر یک مغلوب شد تا صدر جدول رده‌بندی این مسابقات را از دست بدهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول