اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ملوان در گفت‌وگو با فارس:

اسکلت ملوان فصل قبل را حفظ نکردیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملوان گفت: نتوانستیم اسکلت تیم فصل قبل را حفظ کنیم و از این بابت راضی نیستم.

اسکلت ملوان فصل قبل را حفظ نکردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دو هفته از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس می‌گذرد و مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نیز یک هفته پیش از آغاز لیگ دوازدهم به پایان رسیده است، ملوان بندر انزلی در آستانه هفته سوم یک بازیکن جدید جذب کرد.

این در حالی است که ملوانی‌ها از دو بازی گذشته خود از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک پیروزی خفیف با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید برابر تیم گهر زاگرس درود به دست آورده و برابر صنعت نفت آبادان نیز متوقف شده‌اند.

ملوانی‌ها در این فصل بازیکنان بسیار مطرحی همچون حسین بادامکی، پژمان نوری و مازیار زارع را برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جذب کرده‌اند و بعد از توافق با مهاجم سابق پرسپولیس تهران این بازیکن را به خدمت گرفته‌اند.

مهرداد اولادی بازیکنی است که در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فصل ناموفقی را در تیم فوتبال پرسپولیس تهران پشت سر گذاشت و بعد از یک سال دوری از تیم ملوان بار دیگر به این تیم پرطرفدار شمال کشور بازگشت.

اولادی بازیکنی است که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد و در فوتبال باشگاه‌های امارات بازی کرده و در مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با پیراهن تیم فوتبال الشباب امارات به میدان رفته است.

خبر انتقال قطعی مهرداد اولادی به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی به صورت رسمی توسط فرهاد پورغلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان اعلام شد ولی این بازیکن از هفته چهارم ملوان را همراهی خواهد کرد.

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جذب قطعی مهرداد اولادی اظهار کرد: اولادی از بازیکنان خوبی است که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و هم ما و هم او علاقمند به همکاری با یکدیگر بودیم و در نهایت رسما به تیم ملوان پیوست که امیدوارم انتظارات ما از وی برآورده شده و اولادی خاطرات خوب لیگ دهم را در ملوان تکرار کند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خصوص تغییرات این تیم در آستانه لیگ دوازدهم عنوان داشت: ما بخش زیادی از تیم فصل گذشته خود را از دست داده‌ایم و با اینکه در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده‌ایم اما از اینکه نتوانستیم اسکلت تیم فصل قبل را حفظ کنیم راضی نیستم.

وی ادامه داد: استراتژی ما در رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با توجه به اینکه تعداد تیم‌های سقوط کننده به دسته پائین‌تر بیشتر شده، این است که در جدول رده بندی رتبه‌ای تک رقمی را کسب کنیم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول