اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

3 امتیاز دیدار با ملوان را در قم حفظ می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به رقابت نزدیک در بالای جدول و با هدف ماندن در جمع مدعیان سه امتیاز دیدار با ملوان بندر انزلی را در قم حفظ می‌کنیم.

3 امتیاز دیدار با ملوان را در قم حفظ می‌کنیم

رامین رضائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با وضعیت بسیار خوبی که داریم و انگیزه بالایی که بازیکنان تیم برای موفقیت دارند، تنها برای کسب برتری و به دست آوردن سه امتیاز برابر ملوان بندر انزلی به میدان می‌رویم. 

وی خاطر نشان کرد: صبای قم و ملوان بندر انزلی در حال حاضر تیم‌های اول و پنجم جدول رده‌بندی هستند و هر دو تیم برای اینکه بار دیگر در موقعیت بهتری در جدول بایستند، برای سه امتیاز بازی می‌کنند اما تیم ما همانند دو بازی قبل قطعا بهترین بازی خود را ارائه خواهد کرد.

مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: تیم صبای قم به دنبال پیروزی در بازی‌های گذشته خود امتیازات ارزشمندی را کسب کرده است و برای تکرار نتایج خوب خود در بازی‌های دو هفته قبل قطعا تنها به دنبال سه امتیاز بازی با ملوان بندر انزلی است. 

وی بیان داشت: صبای قم در بازی گذشته خود برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با درایت کادر فنی و انگیزه بالای بازیکنان خود، بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و به واقع مقابل این تیم شایسته کسب پیروزی بودیم و مزد بازی برتر خود را گرفتیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبای قم در تلاش برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر ملوان بندر انزلی با قدرت بازی می‌کند تا بتوانیم بعد از دو هفته پیروزی برابر پیکان و ذوب آهن، برد دلچسب دیگری را به دست آوریم.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه بازی هفته سوم برابر تیم ملوان بندر انزلی در شهر مقدس قم اظهار کرد: آمادگی بازیکنان ما در سطح بسیار خوبی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پیروز این بازی خواهیم بود.

رضائیان که زننده‌ یکی از گل‌های صبای قم در دیدار هفته نخست برابر پیکان تهران بود، در ادامه با مرور نتایج بازی‌های اخیر صبای قم به پیروزی هفته گذشته مقابل ذوب آهن اشاره و تاکید کرد: با وجود فرصت‌های مناسب و کافی برای گلزنی، تیم ما باید این دیدار را می‌برد و سه امتیاز را می‌گرفت که خوشبختانه اینگونه شد و خوشحالیم از اینکه دل هواداران صبا شاد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول